Uber coole electronische muziek uit de vroege jaren tachtig ?: "Love Games" international music system (1983)

retro fairytales

Ingeburgerd
Ik keek met veel genoegen Narcos Mexico van een paar jaar terug en ik werd zwaar getriggerd door een elektronische song uit de sfeer van de jaren tachtig, het italiaanse italo electro nummer Love Games van IMS (1983)

Zo vet!

Wie weet er nog meer van deze uber coole tunes ???

In deze lijst zitten vergeten parels. Veel plezier

Ik ben sinds een jaar of drie Miami Vice aan het kijken. Af en toe een paar episodes tussen het drukke leven door. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat ik vorig jaar naar Miami ben gegaan. Uiteraard zitten daar ook pareltjes tussen die ik direct in m’n playlist gooi + nog wat songs die hierdoor op m'n pad zijn gekomen. Zie hier een aantal van die tracks:

Doordat ik nu weer 24 aan het kijken ben heb ik inmiddels een ticket naar LA geboekt voor in November. Een track (maar wellicht het hele album) die daardoor naar boven komt is deze uit de film To Live and Die in LA. Die film ga ik dan ook kijken wanneer ik in LA ben.

kijk gerust verder, die lijst is 40 uur lang :D

Die Wang Chung soundtrack voor to live and die in LA is echt top, de muziek maakt de film helemaal af en daardoor echt een document voor die tijd. Topregisseur William Friedkin (french connection, en the excorcist) en hoofdrollen voor William Petersen (later vooral bekend van CSI), en Willem Dafoe .En een totaal on-Hollywoods einde, kijk en luistertip !

Die Wang Chung soundtrack voor to live and die in LA is echt top, de muziek maakt de film helemaal af en daardoor echt een document voor die tijd. Topregisseur William Friedkin (french connection, en the excorcist) en hoofdrollen voor William Petersen (later vooral bekend van CSI), en Willem Dafoe .En een totaal on-Hollywoods einde, kijk en luistertip !
Het is echt een top film!

Back