Afwerken ?

ik zeg afwerken, maar verzin iets op dat loopje vd synth, zeker tijdens de intro. En wat variatie er in zou ook n gerief zijn. De noise die ik er in hoor is ook vreemd, is dan n keuze?

Heb het eigenlijk in minder dan 5- 10 minuten in elkaar gestoken , en nu ik erop terugkijk is het eigenlijk wel een beetje bagger ;)

Baseline loopje net iets langer maken waardoor het minder monotoon word. De rest van de elementen zijn best wel aardig en komt bij mij over als zo’n jaren 80 game, duister, bad movie (die je stiekem toch afkijkt) soort van track.

Lekker op doorgaan.. Misschien iets meer de sounds wat minder tegelijk zodat de individuele sounds meer tijd krijgen..
Deed mij beetje denken aan

Als je hem voelt.. altijd afwerken!
Kan best zijn dat het dan alsnog strandt maar dan heb je het iig een gooi gegeven.
Zit best potentie in voor een leuke track denk ik.
Eentje voor bij de strobo en rookmachine wellicht?

Ik ben echt teleurgesteld dat we vragen om m af te werken en je dat zelf dan naast je neergelegd. Waarom vroeg je t dan? Ik wou t gewoon horen en nog.

Ik ben echt teleurgesteld dat we vragen om m af te werken en je dat zelf dan naast je neergelegd. Waarom vroeg je t dan? Ik wou t gewoon horen en nog.
Ik heb helemaal niks naast mij neergelegd , mijn reactie dat ik het toch een beetje bagger kan morgen alweer veranderen
Heb al een paar variaties in de steigers staan

Attachments

• Crap.mp3
    2 MB
Laatst gewijzigd:
Back