Album "Songs of Souls" nu op Bandcamp (Vangelis, Kitaro, JMJ, ...)

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Hallo,

Sinds vorige week zondag ben ik er in geslaagd om mijn eigen Bandcampkanaal op te zetten. Je vindt dit terug onder deze link: Guy-Lian Danny Gijbels.

Het eerste album dat op dit kanaal gepubliceerd is, is "Songs of Souls" met tracks in het genre van Vangelis, Kitaro, Jean-Michel Jarre én mijn eigen stijl. Ik weet dat er voldoende forumleden zijn die mijn werk weten te waarderen dus zeker eens een kijkje nemen en als je interesse hebt, het album aanschaffen. Ook commentaren op Bandcamp worden gewaardeerd.

Ter verduidelijking: in het verleden zijn mijn twee albums, Solar System Part 1 en Part 2 ook al via Bandcamp verdeeld via Groove Unlimited. Deze staan onder zijn kanaal en is dus niet hetzelfde als dat van mezelf.

Alvast bedankt voor de moeite.

:doei:

Danny (Guy-Lian)

Wat ontbreekt er hier?

3864992

Precies."Song of Souls" en die mag natuurlijk niet ontbreken dus weeral wat euro's rondgestrooid.

Zelf koop ik liefst muziek op een fysieke drager maar de download bevat ook artwork zodat ik mijn eigen CD kan branden en voorzien van een mooi 'hoesje'.
Vandaag, zondag, is een rustige dag zonder specifieke plannen. Ideaal voor een luisterfestijn.

Attachments

• Guy-Lian.jpg
    Guy-Lian.jpg
    183,4 KB · Bekeken: 150
@Hover : Hey Luc :), wat een leuke reactie ... top! Dat van die fysieke drager snap ik best, ik zou dat ook liefst hebben maar omdat ik deze release volledig in eigen beheer moet doen én ik niet de nodige financiële middelen ter beschikking heb voor een industrieel geperste CD te laten maken (én het risico dat je er niet zo makkelijk van afgeraakt), hebben me doen besluiten om het op deze manier op te lossen.

Maar, zoals je ongetwijfeld zelf al hebt gemerkt, zit er bij aanschaf van het volledige album, flink wat bonusmateriaal bij. Zeker voor de synth-enthousiasten :-).

En weet je, die foto als bijlage geeft me kippenvel. Drie albums op een rijtje, zelfs het allereerste! Ik kan alleen maar mijn oprechte dank voor jouw steun betuigen. :halleluja

Veel luisterplezier en als je het ziet zitten, mag je altijd een recensie op mijn Bandcamp-kanaal achterlaten (ik ben nog maar een beginnende starter ;-)).

:doei:

Gefeliciteerd Danny met deze prachtige release! :okdan:
Als ik het goed heb, is een aantal tracks hiervan voorbij gekomen op het tracks forum, maar ik hoor ook muziek die ik niet eerder heb gehoord.
Behoorlijk gevarieerd in stijl. Erg leuk om ook ander soort muziek van jou te horen.
Alle tracks hebben weer de hoge kwaliteit die we van jou gewend zijn. In het bijzonder konden enkele van de kortere tracks mij zeer bekoren, zoals Chased by the Wendigo, My Life and Pledged Souls. Super gewoon! Je hebt echt talent voor dit soort melodische orkestrale muziek. En het blijft knap dat je dit allemaal met hardware doet. Nogmaals proficiat.

Dankjewel @Bahamut voor jouw enthousiasme. Wel leuk te horen dat je een andere soort muziek ervaart. En jawel, alle tracks zijn hier ooit gepasseerd, soms met de nodige aandacht en soms zo goed als genegeerd :) .

Maar al zouden er slechts een handvol mensen zijn die het goed vinden, ben ik tevreden.

Dus samengevat: :okdan: voor jouw reactie.

Groetjes,

Danny

Back