Smoggggggg (minimal sloppy house)

lloydwebster

hans werrekmeester

Wobble wobble met de MFB Tanzmaus, Teenage Engineering Op-Z, Boss BX800 , Alesis MidiVerb(die met die vaste waarden qua mS) en een doos krekels(voer voor mn schildpad)

Hoe vet is het dat de Tanzmaus over bijna alle analoge drums LFO's kan programmeren die je ook nog een kan parameter locken.

Super origineel. Wie gebruikt er nu een doos krekels om samples van te maken??? Leuke track hoor, repetitief zodus hypnotiserend. Good luck! Gloomy :)

Super origineel. Wie gebruikt er nu een doos krekels om samples van te maken??? Leuke track hoor, repetitief zodus hypnotiserend. Good luck! Gloomy :)
Thnx :) ja het komt eigenlijk omdat ik vroeger moeite had om sounds te synthetiseren, aldus ging ik het samplen. maar dan kom je weer tegen het volgende probleem: waar vind ik de sample?
en toen hoorde ik rahzel een keer beatboxen en toen dacht ik tijdens een filosofie sessie door wat silver haze dat je opzich ook wel een house beat met enkel een stem kon maken lol.

nou een aantal maanden verder realiseerde ik met dat laps op de 2e en 4e tel dichtslaande deuren zijn. en dat ratelende snares als het ware zweepslagen zijn en hihats kletterende blikken/ruis(ik bedoel eurorack mensen kennen t principe wel om radio signaal tussen 2 zenders als hihat te gebruiken met en vca, extra dope als er af en toe het nieuwsbericht doorsijpelt als extra spacey laag)

alles is een sample :D
zoals mijn oma altijd zei: Inderdaad!

Back