Een leuke anekdote bij dit liedje

lloydwebster

hans werrekmeester
Zo'n vader zo'n zoon...

Oftewel een vader wsilt niets liever dan dat zijn zoonlief precies _dat_ te gek vind als barbapappa. Zo ook mijn pader. Zogezegd zogediggiedaan had hij een idee.
Ik ging als jochiie kijken bij een voetbalclub in kutrecht en ik kon mijn ogen niet geloven!
Oranje shirtjes, was het heus?! mocht ik komend seizoen meedoen met de jeugd van het NL 11tal voetballen.

..Zoals Narko Borsato ooit van een italiaanse zanger had gejat, want beter goed gejat dan slecht gestolen, jatoh?

"De meeste dromen zijn bedrog"
Zpdopende ik erachter kwam dat de club eigenlijk FC Hollant bleek te zijn(Ja met een T potvolkoffie!!)
Moest ik nog 2 jaar, de pact met mijn vaar was tenslotte voor 3 jaar.. diepe zucht

En waar ik topscoorder was in de F-jes en zelf furore dreef met kontje braaien tijdens het 10-en, veranderde het in de E-tjes in.. nuja ik kan het zelf niet helemaal benoemen, maar mijn vader zei altijd dat ik speelde als een. Een natte krant! o_0

Ik zeg je eerlijk: tot op de dag van vandaach verwonder ik hoe dit er uit ziet, ik kan mij bij de geuzenaam verrotte krantekop nog wel iets voorstellen, maar iemand die voetbalt als een natte krant
mmm das lastig, echter denk ik _wel_ dat het ongeveer zo klinkt:

Laatst gewijzigd:
Ik heb je destijds niet zien voetballen, maar alhoewel ik dit op een gegeven moment wel wat monotoon vind worden, klinkt het daarvoor wel lekker.
Haha, meestal wachtte ik netjes totdat de webstrijd voorbij was als "verdediger"

Overigens, ik hoor dat er idd wat sounds missen, zal hem even heruploaden

Laatst gewijzigd:
En waar ik topscoorder was in de F-jes en zelf furore dreef met kontje braaien tijdens het 10-en, veranderde het in de E-tjes in.. nuja ik kan het zelf niet helemaal benoemen, maar mijn vader zei altijd dat ik speelde als een. Een natte krant! o_0
Verrek, ik heb heel wat natte kranten zien voetballen in Uutje. Ik realiseer me nu dat jij er een van was. Ieder zijn talent

Back