Voor mij ook, vwb ontwikkeling eigen muziek. Had ooit een vriendin een straat verderop (Panovenstraat). Haar huisgenote had een DX9. Daar mocht ik niet aankomen. Aan die DX9 ook niet.

Ja wel aardig, geen 13ineendozijn in ieder geval, het geheel klinkt wat dofjes wel, en misschien dat de 'lead' wat meer naar voren had mogen komen.

Leuke beat! Korte repeat/delay op de snare geeft een mooi effect. Het is wel een modderbad met al die lage frequenties door elkaar. Beetje highpass filters, eq en side chain compressie kunnen geen kwaad hier. Ook eens met het statement dat alles wat dof klinkt (behalve de cymbal). En ik zou wel meer van dat acid bass loopje willen horen die er aan het einde bij komt.

Leuke beat! Korte repeat/delay op de snare geeft een mooi effect. Het is wel een modderbad met al die lage frequenties door elkaar. Beetje highpass filters, eq en side chain compressie kunnen geen kwaad hier. Ook eens met het statement dat alles wat dof klinkt (behalve de cymbal). En ik zou wel meer van dat acid bass loopje willen horen die er aan het einde bij komt.
Thx!
Ik ben nog lang niet uitgeleerd, en moet nog steeds van alles ontdekken op de T8 en de P6. Ik hoor het modderbad ook, wist/weet alleen niet hoe dat te fixen.
Wat betreft het bassloopje: lastig om de t8 en de p6 goed te mixen, zonder eh... mixer.
Dus, enerzijds: soms ligt het aan de beperkingen van de setup, anderzijds: soms aan de beperkingen van Broeder Alarm. En soms denk ik, het is enerzijds, maar dan is het toch anderzijds.
Tof dat je zo goed luistert!

Back