Hoi! Ik wil m'n verzameling SR-JV80 Expansion Boards met enkele 100uF, 6V SMD's recappen met thru hole capacitors, maar vind online enorm veel tegenstrijdige informatie over wat hiervoor de beste capacitor is. En ook: bij het noemen van een 'geschikt type capacitor' online lijkt steeds informatie over specificaties te ontbreken, zoals: 100uF, 10V Nichicon capacitor. Ik zoeken... kom ik alsnog andere variabelen tegen, DC of niet, discussies over toleraties [?] etc.
En ook: ik wil niet bezuinigen op dit soort onderhoud en zoek derhalve de beste capacitor hiervoor, prijzen voor deze dingen zitten toch al in de marge...
Dit houdt in; zowel qua betrouwbaarheid als levensduur.
Wie heeft voor mij een linkje naar een mooie topcapacitor hiervoor?
Alvast heel veel dank!
En ook: ik wil niet bezuinigen op dit soort onderhoud en zoek derhalve de beste capacitor hiervoor, prijzen voor deze dingen zitten toch al in de marge...
Dit houdt in; zowel qua betrouwbaarheid als levensduur.
Wie heeft voor mij een linkje naar een mooie topcapacitor hiervoor?
Alvast heel veel dank!
Ik wil echter perse een thrue hole plaatsen, ook omdat op termijn makkelijker te checken is of er een lek is, bij een SMD begint de rot altijd vanaf onder en is dan nog onzichtbaar. Bij het bestellen van een thru hole kom ik echter vaak 'DC' tegen, is dit iets om rekening mee te houden?