lloydwebster
hans werrekmeester
Hee hallo, voor de mensen in eurocrack er is een supertoffe tap delay van OAM (genaamd time machine) maar hijs nogal groot en onze neerlandsch trots heeft hem getweaked zodat hij kleiner is met zelfs een xxxpander. Hij is niet officieel te koop, maar je kan m zelf DIYen(je moet dan wel ook de pcb, et all zelf laten maken bij bijv praxis of gamma(lees: jlps)
omdat je er minimaal 5 moest afnemen heb k dus wat pcbs over en heb ik ze maar gemaakt omdat et kan.
ze werken op de errorsmith daisy subseed en zijn vrij simpel te solderen, wel wat smd weerstandjes maargoed. vrij goedkoop verder.
de andere kostenpsot zijn de sliders. dit zijn er 9 van thonk/pusherman productions. de daisy sub seed is 50 euro. 9x3,44=31 euro voor de sliders.
dus ik dacht 125 euro ofzo als iemand er eentje wilt
voor de synthflora mensen.
modulargrid.net
jeez, op modularkrut bieden ze ze gewoon aan voor 240 euro, wat ne haaie
omdat je er minimaal 5 moest afnemen heb k dus wat pcbs over en heb ik ze maar gemaakt omdat et kan.
ze werken op de errorsmith daisy subseed en zijn vrij simpel te solderen, wel wat smd weerstandjes maargoed. vrij goedkoop verder.
de andere kostenpsot zijn de sliders. dit zijn er 9 van thonk/pusherman productions. de daisy sub seed is 50 euro. 9x3,44=31 euro voor de sliders.
dus ik dacht 125 euro ofzo als iemand er eentje wilt
voor de synthflora mensen.
Timo Rozendal OAM Time Machine (slim version)
Timo Rozendal OAM Time Machine (slim version) - Eurorack Module - 8 tap stereo delay
jeez, op modularkrut bieden ze ze gewoon aan voor 240 euro, wat ne haaie