Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vraagprijzen van courante zaken op marktplaats, tussen 80 en 90 % vd nieuwprijs , zonder recht op retour, garantie, exclusief verzendkosten etc. lijken mij meestal vrij onaantrekkelijk, tenzij het gaat om iets dat chronisch moeilijk leverbaar is.Ik vind het grappig als iemand een eurorack case vol met modules aanbiedt voor duizenden euro’s, enkel compleet over te nemen, maar dan voor slechts 80% van de nieuwprijs. De kans dat je iemand vindt die precies op die case zit te wachten lijkt me extreem klein.
Hier ook weer een mooi voorbeeld:Ik vind het grappig als iemand een eurorack case vol met modules aanbiedt voor duizenden euro’s, enkel compleet over te nemen, maar dan voor slechts 80% van de nieuwprijs. De kans dat je iemand vindt die precies op die case zit te wachten lijkt me extreem klein.
Valt reuze mee, de conversie gaat de andere kant op 17.000 CAD is nog geen 12.000 euroHet gaat hier wel om Canadese dollars. Omgerekend zo'n 20.000 euro. Dat is bijna niets...
Maar benzine kost hier de helft, dus dan is het 40.000 euro in benzineHet gaat hier wel om Canadese dollars. Omgerekend zo'n 20.000 euro. Dat is bijna niets...
Wat kost een normaal volkoren bruin brood daar eigenlijk?Maar benzine kost hier de helft, dus dan is het 40.000 euro in benzine![]()
Scherpplus rack ................[ dus rack is 200]