Grappige Marktplaats advertenties

Te flauw natuurlijk, maar voor de hardcore producers op ons eigen SF marktplaats is dit een must have…

Attachments

• IMG_2069.jpeg
    IMG_2069.jpeg
    20,8 KB · Bekeken: 132
Ik vind het grappig als iemand een eurorack case vol met modules aanbiedt voor duizenden euro’s, enkel compleet over te nemen, maar dan voor slechts 80% van de nieuwprijs. De kans dat je iemand vindt die precies op die case zit te wachten lijkt me extreem klein.

• Duimpje
Duimpjes: pip
Ik vind het grappig als iemand een eurorack case vol met modules aanbiedt voor duizenden euro’s, enkel compleet over te nemen, maar dan voor slechts 80% van de nieuwprijs. De kans dat je iemand vindt die precies op die case zit te wachten lijkt me extreem klein.
Vraagprijzen van courante zaken op marktplaats, tussen 80 en 90 % vd nieuwprijs , zonder recht op retour, garantie, exclusief verzendkosten etc. lijken mij meestal vrij onaantrekkelijk, tenzij het gaat om iets dat chronisch moeilijk leverbaar is.
Als de vraagprijs zo hoog is, kan de verkoper er blijkbaar moeilijk afscheid van nemen. Een tekortkoming die ik trouwens ook wel eens bij mezelf bespeur.

Hier ook weer een mooi voorbeeld:
Geen idee hoe de vraagprijs zich verhoudt tot de nieuwprijs (is amper te checken), maar weinig mensen zouden in 1 keer een paar duizend uitgeven als je dan niet precies de modules krijgt die jij wilt. Laat staan $32k.

Hij verkoopt de modules ook gewoon los, zegt'ie onderaan.
En een getraind oog herkent wel wat'ie wil en anders stel je gewoon de vraag, toch?

Er is hier amper brood te krijgen dat enigszins vergelijkbaar is met Nederlands brood. Het meeste brood zit veels te veel suiker in. Het brood waar ik het mee te doen heb is 4.60 dollar volgens mij. Meestal tussen de 3 en 6 dollar.

Ik ken het alleen van hotels in VS en Canada. Bruingeverfde zetmeelfantasie, en soms nog beschimmeld ook (misschien toch een positief teken).

Back