Cave Inhabitants 100th Anniversary Video

Luctae

syncopaat
Voor mij een bijzonder moment: dit is een opname van de 100e Cave Session.
Vijftien jaar geleden begon ik met het opnemen van onze jams en die online te zetten. Inmiddels is dat uitgegroeid tot een lange reis van geluid, improvisatie en samenwerking – met vrienden in de studio onder mijn huis, The Cave.

De sessies begonnen ooit met meer melodische techno, maar zijn inmiddels verschoven naar volledige improvisatie met donkere, hypnotische klanken. Dit jubileum wilde ik graag delen, samen met een dank aan alle mensen die in de loop der tijd hebben meegedaan.

Deze sessie heb ik gedaan met mijn maatje, door wie ik ben begonnen met elektronische muziek maken. We hebben elkaar steeds beter leren vinden. Hij is de samplemeister. Hij vind overal de vetste samples en doet er echt toffe dingen mee. Ik heb mijn performance rack zo goed als op oorlogssterkte en heb er voor het eerst een jam mee opgenomen.

Have fun!

toepasselijke duistere geluiden voor jullie grot :D
Haha, ja dat was precies de intentie. Missie geslaagd 🀘🏻

Proficiat Luctae πŸŽ‰πŸŽ‚

dat er nog vele edities mogen volgen πŸ‘ŠπŸ½
Dankjewel! Ik ben niet van plan om er mee te stoppen, dus er komt zéker meer...😎

Leuk om te zien en te lezen. Hebben jullie rekening gehouden met de Schumann Resonantie?
Haha, ik moest het ff opzoeken om te weten wat het is. Dus nee we hebben er geen rekening mee gehouden, maar het is wel een leuk thema om eens op voort te borduren. Thx!

Tof hoor.

En waarom zou je dat doen? :?

Neen, niet doen. Gewoon, ik meende die frequentie te herkennen in de track, maar ik ben klaarblijkelijk verkeerd :beard:

Back