• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Koma Fieldkit Electro Acoustic Workstation

Prijs
180 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

smackos

Gepokt en gemazeld
Ik heb hier nog een Koma Fieldkit Electro acoustic workstation liggen uit 2014 ofzo, die dingetjes die er toen bij zaten (draadjes, Pizzo element, motortje etc. zitten er niet meer bij maar goed dat zijn allemaal dingen die je bij de elektroboer voor een habbekrats kunt halen) de originele Adapter heb ik ook niet zo 123 (als die er überhaupt al bij zat) maar tevens ook gewoon een boerenkool adapter die er op kan...

Dus het betreft alleen de Fieldkit zelf

Prijs 180 eurootjes???

Kan verzonden worden binnen Nederland 6,95 eurootjes en België moet ik even checken qua prijs

Back