Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nou dat is eigenlijk wel simpel te begrijpen.En dat gedoe met die limited run begrijp ik ook niet. Maak er genoeg met een goede prijs, iedereen blij.
Geen idee hoe lang ze al aan het ontwerp sleutelen, maar de Z80 kon je tot vorig jaar nog gewoon nieuw kopen:Ze kopen blijkbaar op ebay die oude chip. Dus dat is vast n beperking. Er is sprake van een nieuwe chip ontwerpen maar ik had de indruk dat ze nog niet zo ver zijn.
OverkillEen Z80 koop je voor minder dan 2 euro in bulk, er zijn er eindeloos veel van gemaakt. En anders fpga je hem gewoon, ook al tig keer gedaan, open source. Of je draait een correcte emulator op idd een esp32 ofzo.
. Je kan Z80 code nog gewoon op een eZ80 draaien, pinout is alleen iets anders maar daar kan je in het ontwerp rekening mee houden.Ik haalde uit dat interview dat ze de originele code op de kloon draaien.Die chip zit toch alleen in de Oscar om wat functies aan te sturen, geen audio? Lekker retro trage envelopes?