Actitect
Nieuwkomer
Tien jaar na de eerste edities pik ik mijn live elektronische muziek event concept weer op, in de week van het Amsterdam Dance Event. Dit keer pak ik echt uit en heb ik enkele van de beste live hardware/modular improviserende live muzikanten weten te strikken, die zoals altijd bij deze reeks gelijktijdig in het moment muziek maken, in diverse genres en met één centrale regelaar voor de 'eindmix'. Ook zullen andere kunstvormen er diverse 'traditionele' muziekinstrumenten, zoals piano, viool, etc. worden betrokken in het creatieve proces.
Dikke lasers & licht van Dam Lasers en het fantastische organische klinkende soundsystem van Kikuko op een toffe goed bereikbare locatie met gratis parkeren en je zou verwachten dat het een bijzonder spektakel zal worden.
Verder lijkt het me ook een inspirerende plek om met andere synthheads te babbelen over de toekomst van elektronische live muziek.
Laat gerust weten als je vragen of ideeën hebt. Meer info www.symbioticsessions.com
Zie ik jullie daar?
Dikke lasers & licht van Dam Lasers en het fantastische organische klinkende soundsystem van Kikuko op een toffe goed bereikbare locatie met gratis parkeren en je zou verwachten dat het een bijzonder spektakel zal worden.
Verder lijkt het me ook een inspirerende plek om met andere synthheads te babbelen over de toekomst van elektronische live muziek.
Laat gerust weten als je vragen of ideeën hebt. Meer info www.symbioticsessions.com
Zie ik jullie daar?