[soort van italo] Knopfendrucker - Tanzen in Albanien

Stupide

Ouwe rot
Omdat het weer momenteel toch niet zoveel andere nuttige activiteiten toelaat, heb ik dit weekend dit nummer vrijwel afgemaakt (met Reason en grotendeels Reasons eigen Europa-synth en de TAL-vocoder. Het is niet echt een stijl waar ik erg bekend mee ben maar door het catchy melodietje vond ik het wel de moeite deze af te maken. Het is me (weer) niet gelukt de duur een beetje binnen de perken te houden, dus zie het maar als de extended mix. :) Feedback is altijd welkom.

Attachments

• Knopfendrücker - Tanzen In Albanien.mp3
    18,8 MB
Leuke catchy track. Klinkt helemaal af. Ja wel wat lang maar waarom niet. Klinkt een beetje als een Cherry Audio synth, die europa synth :)

Erg leuk gemaakt, klinkt vrolijk en heel eighties!

Ik heb eigenlijk nog nooit muziek van jou gehoord (ik mis sowieso veel nummers hier).
Zeker een heel aangenaam wegluisterend muziekje. Fijne geluiden, fijn sfeer en melodieën!
Vind de rust die erin zit mooi. Zo komt de beautiness goed uit de verf.
Leuk ook die vocoder. Gaast daarna ook weer mooi door.

De duur binnen de perken houden, haha, dat is herkenbaar. Maar goed, je kan een track wel geforceerd kort willen houden voor de ongeduldige luisteraar die de tijd er niet goed meer voor kan nemen, maar je voelt gewoon dat het dan niet werkelijk af is. Dus niks te lang hoor :)

Goed gedaan! Mooie track.

Ik heb eigenlijk nog nooit muziek van jou gehoord (ik mis sowieso veel nummers hier).
Haha, mijn productie ligt sowieso vrij laag en ik plaats hier inderdaad ook niet veel. Dit is qua stijl een buitenbeentje, meestal is het wat meer down- en midtempo trancy psychill. :P

Ik heb verder wel zat materiaal om een derde album te vullen. Maar daar moet ik dan weer werk van maken enzo en dat kost even moeite om op te starten. De eerste twee staan hier, mocht je geïnteresseerd zijn: Phone Booth Robbers

Haha, mijn productie ligt sowieso vrij laag en ik plaats hier inderdaad ook niet veel. Dit is qua stijl een buitenbeentje, meestal is het wat meer down- en midtempo trancy psychill. :P

Ik heb verder wel zat materiaal om een derde album te vullen. Maar daar moet ik dan weer werk van maken enzo en dat kost even moeite om op te starten. De eerste twee staan hier, mocht je geïnteresseerd zijn: Phone Booth Robbers

Oohh jaa!! De dementie begint echt in te treden volgens mij hier. :D Kende je muziek + naam al lang hahaha

Het klinkt allemaal wat te clean en te 'digitaal' voor echt '80s. Ik kan er m'n vinger niet helemaal op leggen, maar die pads klinken erg '90s digitaal, de sequences nét wat te strak, de FX vrij steriel. Verder een prima track, begrijp me niet verkeerd. 't is een zeer goed stukje moderne synthpop, het luistert heerlijk weg en je hebt niet echt in de gaten dat-ie over de 8 minuten lang is.

Ja, snap ik hoor. Het is helemaal in-the-box gemaakt, en het was ook niet per se de bedoeling om een soort volledige 80's-ervaring te maken (kan ik toch niet :P). Maar ik kon het melodietje toch nergens anders voor gebruiken dus daarom toch afgemaakt.

Back