• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

P600, Mask1, Polypulse, LFE, Nyborg12, Freak Shift, Midi patchbay

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

koediman

--<{(OoO)}>--
Kodamo Mask1 Mask-1 Mask 1

In nieuwstaat. Hele coole sounds dmv de bitmask synthese. Erg fijn keyboard dat aan mij niet besteed is aangezien ik weinig bak van keys spelen. Module is voor mij goed genoeg vandaar dat deze keyboard versie in de verkoop gaat.
1550e

Prophet 600 Prophet600 P600

In prima staat, wat butsen aan de zijkantjes. technisch 100%
Ik geloof dat ik'm al 3 keer eerder aangeboden heb hier maar elke keer als ik m aanzet trek ik m'mn keutel weer terug. Ding klinkt ongehoord rauw en goed met de panorama mod, eigenlijk dioot dat ik'm wegdoe maar ja, ik gebruik m nauwelijks en ik vind het zonde om dingen te hebben die niet gebruikt worden.
Dus nog maar een keer:
gereviseerd met geheel nieuw Fatar keyboard. Panorama mod dus installed (stereo panning van de voices, in te stellen met pots in de synth, geen idee hoe het komt maar hij klinkt nog rauwer/harder door de stereo uitgang. Main mono uitgang overigens ook nog steeds te gebruiken). Gigli mod niet installed maar zit er apart bij. Toen ik m jaren geleden probeerde ging het niet helemaal lekker met de tuning. Er is blijkbaar een update geweest waardoor dat opgelost is maar ik vond/vind het niet erg nodig om m weer te installeren.
1650e

Analog Solutions Nyborg 12 Nyborg-12 Nyborg12

in zeer goede staat, enkel kleine krasjes op de octave pot van osc2. Technisch 100%.
SEM clone van AS. Klinkt als een soort hybride tussen de AS en OB sound dus heel erg goed. Als je alleen voor de sound gaat en niet de toeters en bellen van de grotere AS broers is dit de ideale synth (naast de Nyborg24).
750e

Lambda Synthetics PolyPulse Poly Pulse

in doos met alle toebehoren als nieuw
Algorithmic Performance Workstation
Ideale workstation/groovebox als je experimenteel wilt jammen. All in one is hij al erg impressive maar je kunt m ook geweldig inzetten als midicontroller (met aparte LFO en p locks op elke pot!) en sequencer van externe synths.
Geproduceerd in Nederland en voor zo'n relatief ingewikkeld apparaat verassend compleet en belangrijker nog; firmware zonder bugs. Echt bizar wat Ward (de maker) hiermee heeft gepresteerd.
Zoek vooral even wat video's op youtube voor meer info over dit unieke apparaat.
1550e

Yorick Tech Yoricktech LFE

in zeer goede staat, zo goed als nieuw.
Zo uitgebreid mogelijk: options pack, cv in en uit, houten zijkantjes. Geinstalleerde modes: Prophet5, Prophet10, OB6, OBX8. Laatste firmware geinstalleerd. Worden niet meer gemaakt en beter als dit exemplaar is niet te vinden. 1050e

Eurorack:

Sketchy Labs Freak Shift Freq Shift Freakshift

in nieuwstaat. Beste analoge frequency shifter in euro. Geen beperking voor wat je met wat moduleert, Zoals Sketchy Labs zelf zegt: dit is de enige shifter waarmee je Mozart met Bach kunt moduleren. ;-) 380e

Digital music corp MX8

19" 8in 8 uit midi patchbay. display op de voorkant vandaar simpel instellingen te maken/bewaren/veranderen
160e

foto's op aanvraag

Back