vintageboy
Ingeburgerd
Misschien onhaalbaar, maar ik zoek een matrix mixer in 19 inch rack formaat. Zoiets als de doepfer a-138m (Doepfer A-138m Matrix Mixer), welke qua specs perfect is.
Ik heb een aantal opties gevonden, maar vind ze nog niet per se ideaal, vaak door het gebrek aan send channels.
Mijn voorkeur gaat dus uit naar iets met minimaal 4 send channels en 19 inch rack is een must.
Optie 1:
Iets in de richting zoals deze. Kan alleen prijzig worden doordat het custom build is.
vintagemaker.net
Optie 2:
Helaas maar 2 zone's (sends) om naartoe te sturen.
www.thomann.nl
Optie 3:
Te gek allebei maar geen 19 inch rack.
www.low-gain.com
www.low-gain.com
Mochten jullie nog suggesties hebben dan zijn deze zeer welkom!
Ik heb een aantal opties gevonden, maar vind ze nog niet per se ideaal, vaak door het gebrek aan send channels.
Mijn voorkeur gaat dus uit naar iets met minimaal 4 send channels en 19 inch rack is een must.
Optie 1:
Iets in de richting zoals deze. Kan alleen prijzig worden doordat het custom build is.
2U Rack 24-Ch Synth Keyboard Sampler DAW Summing Mixer 4 x Insert
2U Rack 24-Ch Summing Mixer 4x multi-insert send-return for Manley SLAM, SSL FUSION, and DRAWMER 1970
Optie 2:
Helaas maar 2 zone's (sends) om naartoe te sturen.
ART MX 624
6-kanaals stereomixer 6 ingangskanalen die routeerbaar zijn naar 2 stereo-zone uitgangen, Ducking-functie, +48 V fantoomvoeding per microfoon-kanaal schakelbaar, Volumeregeling per kanaal, Bass-, treble- en volumeknoppen per zone-uitgang, 3x...
Optie 3:
Te gek allebei maar geen 19 inch rack.
4x4 Passive Matrix Mixer — Low-Gain Electronics
4x4 Passive Matrix Mixer are great for audio feedback mixing or CV Modulation routing!
8x8 Active Matrix Desktop Mixer — Low-Gain Electronics
A powerful, flexible signal-routing tool in a compact 12" desktop format. With 8 inputs, 8 outputs, preamps, per-node inversion, dual-format jacks, and master output controls, it's built for serious routing and creative control. Choose your jack formats, pick your knobs, and patch your world yo
Mochten jullie nog suggesties hebben dan zijn deze zeer welkom!