• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Perkons zwart

Prijs
1500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
IMG_0069.png
Incl doos handleiding. 1e eigenaar. Paar keer gebruikt.

Als ie niet verkoopt haal ik m terug uit de doos, ik zit een beetje te twijfelen of ik m al weg wil. Dus prijs is momenteel vast.

Ik hou niet van discussies dus ik schrijf niet dat ie mint is of als nieuw. Maar hij is vermoedelijk mint. Ik kies dus ‘met gebruikssporen’ omdat ik niet van discussies hou. O dat zei ik al. Wel goed opgelet, beste lezer. fotos in buitenlicht met de rest van de accesoires volgen nog wel tenzij jij m als de bliksem koopt ⚡️ en me voor bent.

Snap je m? Nee?

1. Perkuno = Categorie: Verscheidene Perkuno, (`hij die treft`) ook wel Perkonis, Perkons of Perkunas, was de Baltische dondergod. Hij was de beschermer van de wet en de gerechtigheid. Verkleed als een jager weet hij demon en duivel klein...

ik doe n prijsdrop - maar k ga m deze week weer zelf aan de tand voelen :)

1485

Back