Synthforum-meeting: inventarisatie

Heb je zin in een Synthforum-meeting?

• Ja!

Stemmen: 67 95,7%
  • Ja en ik weet ook nog wel een goede locatie :)

Stemmen: 3 4,3%

• Totaal aantal stemmers
    70
Die
Er zijn er nog een paar van de vorige keer. Niet alle maten meer. Volgens mij nog wel wat grotere maten.
Die heb ik al :beard:... hangt weer aan de lijn vandaag... wil graag een ander kleurtje :D

Die

Die heb ik al :beard:... hangt weer aan de lijn vandaag... wil graag een ander kleurtje :D
Mede omwille van de financiële situatie van het forum zouden t-shirts op het moment een iets te risicovolle investering zijn. We hebben immers van de vorige ronde ook niet alles verkocht.

Ik heb wel twee verschillende stickers laten maken. Bij een kleine donatie ter plekke krijg je een setje. 😎

Mede omwille van de financiële situatie van het forum zouden t-shirts op het moment een iets te risicovolle investering zijn. We hebben immers van de vorige ronde ook niet alles verkocht.

Ik heb wel twee verschillende stickers laten maken. Bij een kleine donatie ter plekke krijg je een setje. 😎
Begrijp hem... komt vast en zeker door al dat GAS hier op dit forum....

Komen er naamkaartjes om op te spelden in groot lettertype 🤓👓🥸 of voorzie ik witte kleef ettiketten om de sf namen op te schrijven en op de bast te kleven, indien gewenst?

Prima. Ik wil er 2 als er nog zijn tegen dan

Ik kon niet naar de meeting komen... wat staat er op dat shirt?

Dit zijn de XL, een lichtere blauwe kleur:

1774952470202.png

Dit zijn de shirts van de vorige meeting, waar we nog wat andere maten van hebben:

1774952633853.png

Back