Synthforum-meeting: inventarisatie

Heb je zin in een Synthforum-meeting?

• Ja!

Stemmen: 67 95,7%
  • Ja en ik weet ook nog wel een goede locatie :)

Stemmen: 3 4,3%

• Totaal aantal stemmers
    70

ishi

Administrator
Staff member
We gooien het maar gewoon in de groep: een peiling voor een ontmoetingsdag voor en door alle leden: een Synthforum Meeting.

Op de eerste plaats staat natuurlijk de ontmoeting van elkaar, zodat we de 'mens achter de threads' weer eens in de ogen kunnen kijken. Verder kunnen leden instrumenten meenemen om aan elkaar te laten zien. Er zal ook eventueek ook gelegenheid zijn om daarmee te musiceren. In het verleden zijn er ook demonstraties gegeven en konden leden hun zelfgemaakte apparaten tonen en werd er door één van de leden een reparatie-workshop gegeven.

Spui hier je ideeën, vooral over een mogelijke locatie. Bij voorkeur ergens met een goede bereikbaarheid en centrale ligging (NL/BE).

Ja, maar dan in de periode april/mei. Dan ben ik in Nederland.

Lijkt me onwijs leuk om sommige eens in het echt te ontmoeten en gewoon lekker met mensen over synths en muziek te praten.

Misschien kan Nap de TR-1000 meenemen om MstrFX net dat laatste zetje te geven om dat ding eindelijk in het winkelmandje te plaatsen en dat ding aan te schaffen.

Ik weet nog weinig van synths en hoe je goed elektronische muziek maakt, maar dat is waarschijnlijk de perfecte reden om te komen en me te laten aansteken door andermans enthousiasme, en wat hardware uitproberen en kennis meenemen. Verder gewoon contacten maken

Of ik kom hangt voornamelijk af van locatie/dag. Maar heb wel interesse.

Ja, afhankelijk van de locatie en datum,,zou ik het best leuk vinden om wat mensen met de zelfde passie te ontmoeten, 👍🏻

Ik heb 2 synth meets meegemaakt en de 1e was de eenvoudigste en persoonlijk mijn favoriete. Wat tafels, wat spullen en je hoofd telefoon. Babbel met alle aanwezigen. De laatste meet had meer om t lijf wat interessanter leek maar minder sociaal in mijn ervaring. Niet dat t slecht was, integendeel. Maar ik vond eenvoudig t sociaalste.

Back