• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hardware verkoop

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Te koop: synthesizers

- Roland XV5050 >> 250 euro

- Roland Fantom XR >> 350 euro

- Roland SRX-04 Symphonic Strings >> 125 euro

- Roland JV90 >> 275 euro >>>>> deze prachtsynth is dit jaar helemaal nagekeken en gereviseerd. Alle potmeters en drukknoppen zijn vernieuwd.

- Korg OPSIX (mk1) >> 300 euro

- Argon 8 >> 275 euro >>> er zitten een paar krassen aan de zijkant. Verder als nieuw.

De spullen zijn natuurlijk niet nieuw meer maar technisch in prima staat. Zoals sommigen van jullie weten ben ik (René) altijd zuinig op mijn spullen en is er niet langs podia en bierdouches geweest. Ook in een rookvrije omgeving gestaan.

Ik ben geen voorstander van toetsenborden versturen, dus die kunnen alleen worden opgehaald.

Te koop: synthesizers

- Roland XV5050 >> 250 euro

- Roland Fantom XR >> 350 euro

- Roland SRX-04 Symphonic Strings >> 125 euro

- Roland JV90 >> 275 euro >>>>> deze prachtsynth is dit jaar helemaal nagekeken en gereviseerd. Alle potmeters en drukknoppen zijn vernieuwd.

- Korg OPSIX (mk1) >> uit de verkoop

- Argon 8 >> 275 euro >>> uit de verkoop

Back