Perkons HD-01 en Behringer RD-6 gezocht

Status
Please reply by conversation.
ik heb al n koper, dank kobuz

Ik heb een blauwe Perkons te koop staan, maar wil daar best een gratis merkstift bijdoen.

1761385474535.png

Nog steeds op zoek. Mag ev ook een appelblauwzeegroene zijn!

De RD6 heb ik gevonden in een kast. Had ik dus al :stupid

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Nog steeds op zoek. Mag ev ook een appelblauwzeegroene zijn!

De RD6 heb ik gevonden in een kast. Had ik dus al :stupid
De mijne is helaas inmiddels onderweg naar Ierland na verkoop via Reverb.

Hardware die je al hebt per ongeluk dubbel kopen kende ik nog niet, met plugins is het me wel eens bijna overkomen...

Ok, iets om rekening mee te houden misschien want ik wist dit niet.

De blauwe Perkons hebben vaak problemen met de opdruk. De verf brokkelt makkelijk af. Het was mij nooit opgevallen, maar mijn Reverb klant wees mij erop en ik kon niets anders dan een retour accepteren (ik had hem te goeder trouw als 'Excellent' en 'als nieuw' geadverteerd, maar er na controle achteraf zaten er inderdaad beschadigingen in de opdruk).

Het goede nieuws is dat Erica dit behandelt als een fabrieksfout en ik nog garantie had. Dus ik krijg nu kosteloos een nieuwe, zwarte, behuizing toegestuurd die dit probleem niet heeft. Schijnbaar is de reden om naar zwart te gaan ook grotendeels ingegeven door de problemen met de blauwe verf. De ombouw van blauwe Perkons naar zwarte Perkons zou vrij eenvoudig moeten zijn, de instructies heb ik al. Dus dat wordt volgende week knutselen.

Ok, iets om rekening mee te houden misschien want ik wist dit niet.

De blauwe Perkons hebben vaak problemen met de opdruk. De verf brokkelt makkelijk af. Het was mij nooit opgevallen, maar mijn Reverb klant wees mij erop en ik kon niets anders dan een retour accepteren (ik had hem te goeder trouw als 'Excellent' en 'als nieuw' geadverteerd, maar er na controle achteraf zaten er inderdaad beschadigingen in de opdruk).

Het goede nieuws is dat Erica dit behandelt als een fabrieksfout en ik nog garantie had. Dus ik krijg nu kosteloos een nieuwe, zwarte, behuizing toegestuurd die dit probleem niet heeft. Schijnbaar is de reden om naar zwart te gaan ook grotendeels ingegeven door de problemen met de blauwe verf. De ombouw van blauwe Perkons naar zwarte Perkons zou vrij eenvoudig moeten zijn, de instructies heb ik al. Dus dat wordt volgende week knutselen.
Je mag best een paar foto's maken als je er mee bezig ben. Zou wel leuk zijn om de binnenkant te zien

Merci voor de info, Nap!

Voorlopig ga ik voor een ander alternatief. Maar goed om weten dat we dus best een zwart model kopen in de toekomst

Ik ben ondertussen voorzien van een alternatief. Dus de Perkons zoek ik niet meer.

Een zwarte RD-6 mag eventueel nog wel.... Maar dus enkel een zwarte :)

Je mag best een paar foto's maken als je er mee bezig ben. Zou wel leuk zijn om de binnenkant te zien
Ik moet nog beginnen, maar hier alvast de draad

Status
Please reply by conversation.
Back