klinkske
boeketje voor de vrouw
tja als je niet weet dat je m een 2e input moet voeren als je geen over de top distortion wil, en enkel de audio in gebruikt klinkt ie kut. Weinigen weten dat... staat in de handleiding die niemand leest...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het was baas Verspuij zelf. (op een gegeven moment had je wel drie of vier Verpuij`en (meervoud) over verschillende winkelsVeel top studios en bands gebruiken ze, maar voor Verspuij is het te min?![]()
Van wat ik van een Sherman filter geluid gehoord heb, dan kunnen die regelbare filters beter en scherper. En soms ook naukeuriger voor de fijnregeling. Maar nu moet ik er ook bij zeggen dat ik nog nooit een echte Formant gehoord heb. Ik heb alleen een aangepaste (Formant) clown gekocht. Het waren jonge hobby`isten met een goede opleiding die deden electronisch laboratorium werk. Omdat er niet zoveel vraag naar die spullen is. Daarom is het ook nooit een massaproduct geworden want dat zou de prijs enorm drukken.Een Sherman Filterbank is wel iets anders dan een Formant VCF.