• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland TD-20

Prijs
100 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Roland TD-20

Ziet er netjes uit, maar heeft aandacht nodig of ik ze iets over het hoofd.. Doet het prima over de direct outp's . Via de master out L & R krijg ik er geen sound uit. Display is aan de linker kant iets zwakker, maar op zich nog wel prima leesbaar.

Heb er een prijs bij gezet, maar wil het liefst ruilen !!

Ophalen is in Rijswijk/ Den haag

Boss PQ-4, Boss RE-2, Boss RE-20, of andere leuke boss pedaal of twee minder leuke. of iets anders ??

Attachments

• IMG_1764.JPG
    IMG_1764.JPG
    128,6 KB · Bekeken: 157
  • IMG_1765.JPG
    IMG_1765.JPG
    134,2 KB · Bekeken: 139
  • IMG_1766.JPG
    IMG_1766.JPG
    149,7 KB · Bekeken: 107
  • IMG_1763.JPG
    IMG_1763.JPG
    136,3 KB · Bekeken: 104
  • IMG_1767.JPG
    IMG_1767.JPG
    100,2 KB · Bekeken: 108
  • IMG_1768.JPG
    IMG_1768.JPG
    97,9 KB · Bekeken: 143
Is nog beschikbaar. Doet prima op de triggers en midi en dan multi outp. Enige is main outp L& R en koptelefoon out die het niet doen. Het scherm is minimaal, alleen links onder in iets minder scherp. Op Youtube zag ik de oplossing. Als je in Youtube doet " Roland TD-20 repair ". Ik las ergens dat het outp probleempje ook aan een kabeltje ligt. Heb er zelf niet naar gekeken. Super veel goede sound 500+

Prijs verlaging 90 eur Ruilen mag ook !! Boss pedaal oid.

Back