Retteketek tek tekkkk

Niet slecht, goeie groove, maar 't klinkt mij redelijk simpel.

Op naar de volgende :)

Gloomy.
Redelijk simpel werkt natuurlijk wel heul goed in een donkere kelder om drie uur 's nachts in, laten we zeggen, Utrecht, waar nu Karel V zit, maar toen niet. Waar de condens op de maat van de bass van het plafond zo in je nek valt.

Maar heb het zelf ook wel eens, dan hoor een sample of loop van een vriend en hoor daar gelijk een hele track bij.
Of zoals in dit geval een track van een artiest, die gewoon niet af is voor mijn gevoel :)
Of zo simpel als alleen een BassDrum toevoegen.

Lekker man. Kabbelt hard.

Ik ken maar weinig house/techno-tracks die van begin tot eind volledig onderhoudend zijn. Da's part of the deal, ze moeten gemixed kunnen worden.
Ik ken er heel veel hoor :) maar uiteraard zal hier ook een subjectief element in zitten.
Maar snap wel een beetje wat je bedoelt en ben ik ook zeker fan van(paar curver bakjes vol) de wat wij in onze vriendengroep Funky Awakenings/Loop Techno noemen.
Heerlijk om lekker spelenderwijs te mixen en te matchen, niet zo als heden ten dage vaak alleen maar saai plaatje plaatje :)

Lekker man. Kabbelt hard.

Ik ken maar weinig house/techno-tracks die van begin tot eind volledig onderhoudend zijn. Da's part of the deal, ze moeten gemixed kunnen worden.
Ik moet ook zeggen dat e versie hier een remix was van het origineel: die's wat gevarieerder.

Back