Black Friday 2025 tips

Bij Volt music store staat de Erica fusion modulator aan mooie prijs:

Erica Synths Fusion Modulator 139€
Ik heb hem inmiddels in huis. Mooi gebouwd ding.. was voor mij wel toevoeging met een manual trigger en S&H en nog wat dingen..zoals random triggers maken voor percussieve dingen.. geen geld.

Zojuist ook deze gekocht..bij thomann... Ik zie dit als experiment .. tis een gok want ik ga er geen gitaar door gooien..heb ook nog NOOIT een pedaal gekocht..Maarja zie wel ..
Er is al een B-stock, dat zegt al veel goeds..
Screenshot 2025-11-20 at 23.55.36.png

Deze er ook maar bij gedaan...geen vertstand van maar wil wat accoustische dingen opnemen.. ook nooit eerder een microfoon gekocht..
lijkt me goedkoop 55,-

Laatst gewijzigd:
Ik heb hem inmiddels in huis. Mooi gebouwd ding.. was voor mij wel toevoeging met een manual trigger en S&H en nog wat dingen..zoals random triggers maken voor percussieve dingen.. geen geld.

Zojuist ook deze gekocht..bij thomann... Ik zie dit als experiment .. tis een gok want ik ga er geen gitaar door gooien..heb ook nog NOOIT een pedaal gekocht..Maarja zie wel ..
Er is al een B-stock, dat zegt al veel goeds..
Bekijk bijlage 3867369

Deze er ook maar bij gedaan...geen vertstand van maar wil wat accoustische dingen opnemen.. ook nooit eerder een microfoon gekocht..
lijkt me goedkoop 55,-

b-stock bij een grote winkel als thoman zegt weinig zeker wanneer hij al een week in de korting is geweest met impuls koopjes...

anyway back on track, cyberweek is begonnen bij thoman maar zelf nog weinig interesants gespot maar mensen die de moog spectravox willen die is nu 53% off

Dat had niet gezien.. had ff rondje muziek winkels gedaan ;-) Zie verder niets..

The standalone desktop version of our AS Vocoder is now available on the website. Very limited stock (about 15 available!), so contact us if you've been waiting for the standalone version.

b-stock bij een grote winkel als thoman zegt weinig zeker wanneer hij al een week in de korting is geweest met impuls koopjes...

anyway back on track, cyberweek is begonnen bij thoman maar zelf nog weinig interesants gespot maar mensen die de moog spectravox willen die is nu 53% off
Gelungen, mooie meevaller. Jammer dat die kit van hun nu te klein is (4 kanalen maar nu 5 units....)

Laatst gewijzigd:
Anukari physical modelling synth. soft....

grafisch! voor $39! goedkoper dan de intro prijs..

de laatste versie werkt op de CPU ipv de GPU.

Anukari physical modelling synth. soft....

grafisch! voor $39! goedkoper dan de intro prijs..

de laatste versie werkt op de CPU ipv de GPU.

Ziet er goed uit en klinkt veelbelovend. En natuurlijk geen geld! Tot 4 december om het wat beter te beluisteren en bekijken, want mooie visuals. Bedankt voor de tip!

Woodbrass en Sonovente hebben extra Black Friday kortingscodes op hun hele gamma (ook op hun Black Friday deals).

Back