Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem inmiddels in huis. Mooi gebouwd ding.. was voor mij wel toevoeging met een manual trigger en S&H en nog wat dingen..zoals random triggers maken voor percussieve dingen.. geen geld.Bij Volt music store staat de Erica fusion modulator aan mooie prijs:
Erica Synths Fusion Modulator 139€
b-stock bij een grote winkel als thoman zegt weinig zeker wanneer hij al een week in de korting is geweest met impuls koopjes...Ik heb hem inmiddels in huis. Mooi gebouwd ding.. was voor mij wel toevoeging met een manual trigger en S&H en nog wat dingen..zoals random triggers maken voor percussieve dingen.. geen geld.
Zojuist ook deze gekocht..bij thomann... Ik zie dit als experiment .. tis een gok want ik ga er geen gitaar door gooien..heb ook nog NOOIT een pedaal gekocht..Maarja zie wel ..
Er is al een B-stock, dat zegt al veel goeds..
Bekijk bijlage 3867369![]()
🎸 Hughes & Kettner Spirit AmpMan Modern B-Stock
Ausführliche Produktinformationen zu Hughes & Kettner Spirit AmpMan Modern B-Stock bei www.thomann.dewww.thomann.de
Deze er ook maar bij gedaan...geen vertstand van maar wil wat accoustische dingen opnemen.. ook nooit eerder een microfoon gekocht..
lijkt me goedkoop 55,-
![]()
AKG P170
AKG P170, professionelles Kondensator Kleinmembranmikrofon, 1/2 Zoll Kapsel, Nierencharakteristik, 20 - 20.000 Hz, 200 Ohm, schalbarer -20 dB Pad, 48V Phantom, robustes Metallgehäuse, 135/155 dB SPL max, silber, XLR Anschluss, Abmessungen: Ø:22 mm,...www.thomann.de
Nu 167 eu Waldorf Streichfett favorable buying at our shopDie streichfett is wel echt leuk voor 199!
Ik zie €700+, heb je naar ex btw gelinkt?Moog Messenger 587eu Moog Messenger favorable buying at our shop
Dat dusExcl btw ja
Gelungen, mooie meevaller. Jammer dat die kit van hun nu te klein is (4 kanalen maar nu 5 units....)b-stock bij een grote winkel als thoman zegt weinig zeker wanneer hij al een week in de korting is geweest met impuls koopjes...
anyway back on track, cyberweek is begonnen bij thoman maar zelf nog weinig interesants gespot maar mensen die de moog spectravox willen die is nu 53% off
![]()
Moog Spectravox
Moog Spectravox; Semi-Modularer Analoger Spektralprozessor; 10-Band Filterbank / Vocoder; pro Band: Level-Regler mit CV-Eingang und Envelope Follower Ausgang; Audio-Eingang mit Vorverstärker und Clip-LED für dynamische Mikrofone, Instrumente und...www.thomann.de
Super mooi ding!Geen BF maar toch ff laten zien ;-) Bekijk bijlage 3867372
Ziet er goed uit en klinkt veelbelovend. En natuurlijk geen geld! Tot 4 december om het wat beter te beluisteren en bekijken, want mooie visuals. Bedankt voor de tip!Anukari physical modelling synth. soft....
grafisch! voor $39! goedkoper dan de intro prijs..
de laatste versie werkt op de CPU ipv de GPU.
Anukari | 3D Physical Modeling Synthesizer Plugin
Build instruments from masses, springs and more in 3D space and hear what happens. A physics-powered synthesizer and effects plugin for VST3, AU, and AAX.anukari.com