Zoals eerder in deze draad vermeld, heb ik een Perkons met afbladderende print. Voor de geinteresseerden hier de backstory:
In deze draad werd ook gevraagd om foto's, dus deze draad is een mooie stok achter de deur:
Allereerst foto's van het probleem zelf. Dit blijkt vrij serieus, want ik krab met mijn duimnagel met gemak de verf weg:
Vandaag ontving ik van Erica gratis en supersnel de nieuwe top- en bodemplaten.
Ook ontving ik een PDF met instructies:
Nu hoef ik het alleen nog even te doen. Maar niet nu.
Ok, iets om rekening mee te houden misschien want ik wist dit niet.
De blauwe Perkons hebben vaak problemen met de opdruk. De verf brokkelt makkelijk af. Het was mij nooit opgevallen, maar mijn Reverb klant wees mij erop en ik kon niets anders dan een retour accepteren (ik had hem te goeder trouw als 'Excellent' en 'als nieuw' geadverteerd, maar na controle achteraf zaten er inderdaad beschadigingen in de opdruk).
Het goede nieuws is dat Erica dit behandelt als een fabrieksfout en ik nog garantie had. Dus ik krijg nu kosteloos een nieuwe, zwarte, behuizing toegestuurd die dit probleem niet heeft. Schijnbaar is de reden om naar zwart te gaan ook grotendeels ingegeven door de problemen met de blauwe verf. De ombouw van blauwe Perkons naar zwarte Perkons zou vrij eenvoudig moeten zijn, de instructies heb ik al. Dus dat wordt volgende week knutselen.
In deze draad werd ook gevraagd om foto's, dus deze draad is een mooie stok achter de deur:
Allereerst foto's van het probleem zelf. Dit blijkt vrij serieus, want ik krab met mijn duimnagel met gemak de verf weg:
Vandaag ontving ik van Erica gratis en supersnel de nieuwe top- en bodemplaten.
Ook ontving ik een PDF met instructies:
Nu hoef ik het alleen nog even te doen. Maar niet nu.
Laatst gewijzigd: