Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb veel plezier van de octatrack gehad, vooral nadat ik eenmaal een bruikbare, op mijn workflow aansluitende template had gemaakt. Vervelend was wel dat als ik de octatrack een paar weken niet gebruikt had, ik weer tijd nodig had om voldoende vertrouwd met het apparaat te raken (en dat vond ik uiteindelijk te vervelend worden. Hetzelfde had ik met de machinedrum en met de monomachine, maar met de octatrack in sterkere mate). Audiomanglen doe ik inmiddels op de computer (meer mogelijkheden die simpeler bereikbaar zijn) en met mijn monome norns (sinds een paar jaar is dat mijn meest gebruikte hardware. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ik die ooit weg doe). Uiteindelijk zul je veel plezier met de octatrack hebben, maar het kost tijd...Ja het zijn wel tering veel toets combinaties eer die blijven hangen....
Maar goed ik moet en zal hem proberen. Kan nooit zo moeilijk als de Ensoniq mirage zijn dus zal wel goedkomen.
Denk dat ik heel lang alleen met de octatrack ga spelen.
Gewoon 1 ding tegelijk. Eerst beats maken...
Veel dingen opschrijven. Manual erbij.
Eigen manual schrijven zodat je niet iets telkens opnieuw moet uitzoeken.
Ik verwacht gewoon niet dat het na een week zo vloeiend als de Pioneer SP16 gaat en trek er wat jaartjes voor uit.
Ik vind de Octatrack en Analog keys toch wel de tofste Elektron instrumenten en waarschijnlijk houd ik het daarbij.
Ik heb een Ocatrack gehad, maar ik ben er nooit vrienden mee geworden. Voor mij te complex, Ik wil vooral muziek maken, kost mij te veel tijd. Hij is vervangen door een Poes 3 en qua sample magling door de Torso S4, en de Chase Bliss OnWard. Dikke vrienden inmiddelsIn de juiste handen eeen krachtig instrument maar ik zie het niet zitten.
Als je een instrument wil waar je echt je tanden in kan zetten ben je met een Octatrack de komende maanden (of jaren) helemaal klaarHet lijkt erop dat je er echt best lang op moet focussen.
Juist dat trekt me erg aan.

Alleen al daarom wil ik een Octatrackdie 64 breaks of doom en dan gewoon beats maken.![]()