Valhalla plugin: ValhallaFutureVerb

Na acht jaar intensief onderzoek en ontwikkeling presenteert Valhalla zijn nieuwste creatie: FutureVerb. Deze innovatieve plug-in biedt ongekend transparante en realistische galm, gebaseerd op geheel nieuwe algoritmische reverb-topologieën. En weer voor $50,-

FutureVerb_1_0_0_Studio-1536x653.png

Belangrijkste kenmerken:

• 8 originele reverb-modi die variëren van subtiel en helder tot rijk en ruimtelijk.
  • 12 flexibele echo-modi waarmee gebruikers hun klankkleur verder kunnen vormgeven – van warm en kleurrijk tot strak en clean.
  • Een ECHO MODE Control die eenvoudig schakelen tussen verschillende delay- en echo-algoritmes mogelijk maakt, waarbij alleen de relevante parameters zichtbaar zijn.
  • Echo-modi die zowel als predelay, als post-processing of zelfs als zelfstandige creatieve reverb kunnen worden ingezet.
  • Zoals altijd bij Valhalla: weelderige modulatie die de klank nog rijker maakt, zonder dat dit noodzakelijk is voor een goed geluid.
Met FutureVerb zet Valhalla een nieuwe stap in de wereld van digitale galm en echo. Het is een krachtige tool voor producers en muzikanten die hun eigen toekomst willen vormgeven in geluid.

Ik sla hem toch maar even over, verbs zat inmiddels.

Op dit screenshot mijn 12 aux sends, deze staan dus altijd ingeladen. Aux 1-6 = REV Aux 7-12= Delay
De meest esotherische zaken doe ik op track niveau, de rest bread and butter als aux send. De plateverb is van SSL. De delay in slot 1 is ValhallDSP Delay. De namen van de plugins staan boven in de trackheader.

Screenshot 2025-11-15 at 18.02.27.png

Laatst gewijzigd:
Damn wat een hoop. Ik gebruik eigenlijk alleen pro-r 2, vintageverb en Valhalla shimmer haha.
zijn ook wel mijn favorieten, daarnaast ook Melda Mconvolution, blackhole en valhalla supermassive en de stock reverbs van Bitwig. Als ik zo de demo's hoor van futureverb lijkt ie wel nog mooier te klinken als de vintageverb (Als dat uberhaupt mogelijk is). misschien de demo eens proberen van de week.

Ik ben wel fan van de valhalla plugins.
Ik heb, en gebruik regelmatig: room, vintageverb, supermassive, echo en shimmer.

Naast de valhalla's heb ik ook FF's pro-r2 en gebruik hybrid reverb van ableton ook vaak.

Als ik de beschrijving een beetje lees is deze nieuwe plugin wat uitgebreider en bevat veel functies die al gecovered zijn als je de andere valhalla plugins hebt, ofnie?

Is dit een beetje hun "als je maar 1 plugin wilt kopen, dan wil je deze kopen"?
Of heeft ie ook iets complementairs voor degene die de valhalla set al compleet hebben?

Back