• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Einde jaar IC’s DIY & Halve units parts en wellicht wel meer elke 3 dagen ivm grote opruiming

Prijs
12345 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

MstrFX

B T N!
IMG_7018.jpeg

Ik heb te veel gekocht,

Daarom decimeren.
Te veel om nu alles aan te bieden maar ik ga elke paar dagen aanvullen.
1 . Make noise black gold blind 20hp nieuw! 12,50 per stuk

2. Teia 3.5 mono jacks 70 stuks nieuw
20,- 70 stuks

IMG_7017.jpeg
IMG_7016.jpeg

3. Synth on a chip mogen er 10 weg

IMG_7019.jpeg

4. Akai MPC 1000 CF kaart collectors item 🙄 15,-

IMG_7020.jpeg

Dit was het even voor vandaag maar gaat nog een bergje komen.. eurorack,parts faceplates. WHO knows ..

Even een tussendoortje KNALLERt

Dinsync RE-909 kit Mint uit doos.
ik heb hem op de lange baan gezet even maar kan zijn dat ik in het nieuwe jaar verder ga.

Zit de P4L drive mod bij, wat Japanse ic’s bij vragen stuur maar berichtje.
Zitten GEEN PCB’s bij en is zeker nog niet compleet. Wel luxe/goede knoppen set van 50,-

Wat je ziet is in de kit, 375,-

IMG_7047.jpeg

Make noise faceplates zijn ALLEMAAL verkocht.

Komt bij:

Kapotte Cre8Audio met kleurkeuze houten Side cheaks : blanco / groen / zwart.

De Niftykeyz is hoogstwaarschijnlijk doorgebrand ergens bij stroom paden/verdeling. Je krijgt er nieuwe flatcables bij en zo ben ik er ook achtergekomen dat het frontpaneel niet stuk is. Er loopt dus nog stroom maar niet zoals het hoort.

In deze deal zitten ook twee premium Studio Electronics modules die als stuk in de deal meegaan ivm even keuzes maken. De Oscillation en Levels. Zie foto.

Ik weet bijna zeker dat iemand met 10% meer kennis dan ik dit kan fixen.

Ik vraag voor de set 575,- niet meer niet minder. (Ik kan zelf de Oscillation nog terugsturen naar Bax en laten repareren voor 30,-) eventueel.

Anyway, handige harrry kan hier voordeel mee doen.

(ps missende knoppen en schroefjes op foto komen er uiteraard bij)

IMG_7052.jpeg

Laatst gewijzigd:
Nog te koop:

TEian 3.5mm jack voor diy projectjes. (nog veel meer beschikbaar) DM voor vragen
SN chips (thomass henry en consorten hebben er leuke diy synth ideeen voor) DM voor vragen
Bijna Vintage 32MB akai CF kaart is er ook nog

Cre8Audio Niftykeyz set met premium modules die reparatie nodig hebben zie foto alsmede de Niftykeyz zelf: 550,-

Dinsync RE-909 mint diy kit met P4L drive tune mod kit. Wat je nog nodig hebt is de pcb met de rest van de parts voor 5200 kronen bij Dinsync.info. Mijn set nu voor 370,-

Komt bij:

3 busboards nieuw, 19.75 per stuk.

IMG_7074.jpeg

Komt bij:

2 euro faceplates 4,50 ps. 8,- voor beide. (heb eventueel ook vactrols erbij en andere onderdelen)

IMG_7072.jpeg

Komt bij:

Hele leuke gekke voltage trigger processor. Tidbit audio psychedelic voltage processor (ziet er te gek uit maar gebruik hem gewoon niet zie youtube) 105,-

image.jpg

Laatst gewijzigd:
Kleine update, alles is er nog dus doe er nog wat bij:

9 Vermona luxe verschillende maten handgemaakte patchkabels. 45,- vaste prijs voor de set.

IMG_7097.jpeg

Alles is er nog dus nog maar wat erbij:

Noisyfruitslab Filter DIY Set. 2x Mono VCF met Curtis CEM 3320 chip los op pcb. 1x VCFmdual (smd) alleen paneel en pcb zie foto. Set prijs 3 filters op foto incl 2 cem 3320. Vaste prijs 70,- (sta open voor ruil/inruil/bijbetaling)

IMG_7109.jpeg

Laatst gewijzigd:
Make noise faceplates VERKOCHT

RE-909 Kit VERKOCHT

Akai CF kaart VERKOCHT

Nog over:

Eurorack Busboards
Eurorack Oscillation en Levels van Studio Electronics welke reparatie nodig hebben.
Eurorack DIY 3x Filter set van Noisyfruitylabs.
Eurorack TIDBIT pyschedelic voltage processor
Vermona Patch kabel set. (9 stuks)
SN synth on a chip ic's.
Niftykeyz welke reparatie nodig heeft.
Overig DIY spul. (heb meer je kunt ook een PB sturen voor iets, misschien heb ik het)

Bieden mag, sta open voor ruil

Make noise faceplates VERKOCHT
RE-909 Kit VERKOCHT
Akai CF kaart VERKOCHT

Busboards uit de verkoop ivm nieuwe bestemming.
Niftykeyz uit de verkoop, ga ik repareren.
SE Oscillation en Levels uit de verkoop (blijken niet stuk)

Nog over:

Eurorack TIDBIT pyschedelic voltage processor
SN synth on a chip ic's. EEN AANTAL ZIJN GERESERVEERD
Overig DIY spul. (heb meer je kunt ook een PB sturen voor iets, misschien heb ik het)

Er komt meer! maar moet weer even opstarten.

Nog over:

IMG_7109.jpeg

SN synth on a chip ic's. EEN AANTAL ZIJN GERESERVEERD
Overig DIY, pro kabels en zelfs eurorack kabels met headers die getest verkocht worden met mn addac kabel tester (heb meer je kunt ook een PB sturen voor iets, misschien heb ik het)

Komt bij de veel bespraken AKA the Krafwerk dataswitch verkocht voor een kapitaal! Ook te vinden bij uw lokale kringloop. (Ik heb eigenlijk ook een soort kringloop)

Ik vraag er minimaal 25,- voor anders hou ik hem gewoon. Kan handig zijn voor DB25 constructies.

IMG_7151.jpeg
IMG_7152.jpeg
IMG_7153.jpeg

DATA SWITCH verkocht voor 4,- euro's!

Nog over:

Eurorack DIY 3x Filter set van Noisyfruitylabs zie bovenstaande foto's. Minimumpijs incl de 2 CEM chips 59,- euro
Eurorack TIDBIT pyschedelic voltage processor. Minimumprijs 95,-

Vermona Patch kabel set. (9 stuks) 40,- (das nu echt minimum)

SN synth on a chip ic's. EEN AANTAL ZIJN GERESERVEERD 15,- per stuk.

TEIAN mono 3.5jacks 70stuks voor 15,- (minimum)

IMG_7160.jpeg

Laatst gewijzigd:
Back