• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Studio opruiming synths, midi en audio

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Psiloscillator

Ingeburgerd
Wegens minder interesse in de hobby doe ik wat spullen weg. Ik heb in de aanbieding:

Arturia MiniFuse 4 - 140.-
Behringer Pro VS mini - 50.-
Behringer Swing - 40.-
Kiviak WoFi sampling synth - 500.-
Nektar Impact LX49+ - 100.-
Quasimidi The Raven MAX - 600.-

Alles in zgan staat en inclusief originele doos behalve de Raven. De Raven ook nog in mooie staat ondanks z'n leeftijd. De Swing heeft wat stickers er op geplakt maar verkeerd verder in zgan staat. Foto's zijn te vinden op marktplaats (gebruiker Justin303) behalve van de Swing en Raven. Kunnen gemaakt worden op verzoek.
De Raven gelieve alleen ophalen ivm gewicht en formaat.

Laatst gewijzigd:
Swing en Pro VS mini zijn weg. De rest nog beschikbaar.
Tevens ook een Sonicware Liven Evoke in de aanbieding 200.- en een Sherman Filterbank 2 650.- beide met originele doos en toebehoren.

Ook de Evoke is inmiddels verkocht. Kleine prijs update op de Nektar van 100 naar 80 en de Minifuse van 140 naar 120

Minifuse verkocht. Alleen nog de Raven, Nektar en WoFi beschikbaar! Ik sta altijd open voor een goed bod maar houd het aub netjes en realistisch 👍

Raven verkocht.

Nog beschikbaar:
Kiviak WoFi 420, laagste prijs alleen voor forumleden
Erica Synths MIDI thru box 80.- eventueel met MIDI kabels.

Back