Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
why? die 2022 vind ik ook erg mooi anders!Zou wel voor een 2016 gaan ≥ Moog Minimoog Model D 2016 re-issue - in topconditie — Synthesizers — Marktplaats
hmm heb dat negens gelezen eerlijk gezegd.Die 2022 zouden toch minder van kwaltijd zijn
Nee, enkel de 2016, de ‘22 staat al een jaar of wat in z’n doos geparkeerd. Ik gebruik m’n Moog Modular als main MOOG ding.heb je ze ook beiden weggedaan?
En als je zeecontainers vol laag wilt, moet je mijn ouwe hebben.Als je bakken laag wil moet je geen reissue hebben… dat doet alleen een ouwe, daarom ging mijn 2016 er uit
Ik vond de 2016 reissue niet zo boeiend klinken als de ouwe wanneer je wat weg gaat van het brave midden. Als het minder moet kosten dan een ouwe Minimoog, zou ik eerder naar een Moog Source kijken. Je mist dan de derde oscillator maar je hebt wel een dijk van een klank en de beste knop ooit op een synth. Nét iets minder romig dan een ouwe Minimoog, maar dat is een reissue ook en in mijn herinnering zijn de reissues nog wat sterieler dan de Source (die heb ik niet tegelijk naast elkaar gehad). En de Source heeft LAAAAAG.