Moog Minimoog (evt re-issue) gezocht

Status
Please reply by conversation.

cmdz

Ouwe rot
de titel says it all, ik wil een OG minimoog :)

2016 of 2022 re-issue ook prima; in goede conditie, voor een schappelijke prijs

PM me if selling!

yes ik zal eens met Leo gaan overleggen, maar sta dus ook open voor andere opties hier!

budgetwise denk ik toch een re-issue het enige wat realistisch is, dus kom maar doorrrr

Kan iemand heeft een originele en een 2017 bestelden zn 2022 en die stuurde die terug om die reden. Sprak iemand anders en die zij het zelfde of die ook zn 2022 besteld had en terug gestuurd weet ik niet. Zou best kunnen. Alternatief is een studio studio electronics v 30

Ja dat hout is wel mooi op de 2022 he.....
heb je ze ook beiden weggedaan? why?

Als je bakken laag wil moet je geen reissue hebben… dat doet alleen een ouwe, daarom ging mijn 2016 er uit

Als je bakken laag wil moet je geen reissue hebben… dat doet alleen een ouwe, daarom ging mijn 2016 er uit
En als je zeecontainers vol laag wilt, moet je mijn ouwe hebben. :D Ik vond de 2016 reissue niet zo boeiend klinken als de ouwe wanneer je wat weg gaat van het brave midden. Als het minder moet kosten dan een ouwe Minimoog, zou ik eerder naar een Moog Source kijken. Je mist dan de derde oscillator maar je hebt wel een dijk van een klank en de beste knop ooit op een synth. Nét iets minder romig dan een ouwe Minimoog, maar dat is een reissue ook en in mijn herinnering zijn de reissues nog wat sterieler dan de Source (die heb ik niet tegelijk naast elkaar gehad). En de Source heeft LAAAAAG.

Status
Please reply by conversation.
Back