The Stone Roses bassist Gary 'Mani' Mounfield dies aged 63

OORzaak

Hangend lid
skynews-mani-roses-stone_7086886.jpg

Hmm, da's ook geen leeftijd.

Leuke band wel, Fools Gold was wel echt een kraker.

Zeker, maar dan ook de enige. Ik heb de CD weggegeven, ik ergerde me aan die flauwe luie muziek, doe ik anders nooit. 63, zou het met het gebruik van middelen te maken hebben?.

Zeker, maar dan ook de enige. Ik heb de CD weggegeven, ik ergerde me aan die flauwe luie muziek, doe ik anders nooit. 63, zou het met het gebruik van middelen te maken hebben?.
Ik kan geen doodsoorzaak vinden, schijnbaar waren er wel plannen voor een tour etc. dus neem aan dat het vrij onverwacht was.

F.E.A.R. van de zanger van Stone Roses vond ik ook wel goed trouwens, maar ik geloof niet dat deze bassist daarbij betrokken was:

Laatst gewijzigd:
Volgens hier:

"Legendary rocker Gary "Mani" Mounfield, who played bass in The Stone Roses and Primal Scream, has passed at the age of 63 and it's said he died after a fall at home" en "It's understood Mani died at his home in Heaton Moor in Stockport, Manchester. According to Daily Mail, the icon collapsed following a seizure and that an ambulance was called but he couldn't be revived."

Brrr; Fools Gold en She bangs the drums vind ik klassiekers. Laatst nog een YT-docu over de Stone Roses (en hun snelle teloorgang vanwege gezeik met het label) zitten kijken. Primal Scream vond ik altijd een beetje meelifters, maar Screamedalica is een fijn album

Back