WARTHOG Adamsynths (Euro met Recall funktie)

Adamsynths-Warthog-1536x1024.jpg

Wellicht voor de optredende eurorack pro's of gekke liefhebbers hier op het forum.
Had hem al geplaatst in ander draadje maar wellicht toch even uitlichten gezien je nu aan kunt aanbetalen (50%) en de prijs. Bestellen als je wilt voor januari gezien de prijs.. zie onder.

De Adamsynths Warthog is een analoge modulaire synthesizer met Total Recall. Je kunt dus niet alleen alle instellingen opslaan, maar ook volledige patchconfiguraties oproepen — terwijl het geluid 100% analoog blijft.

Belangrijkste kenmerken

• Total Recall: sla alle knoppen, schakelaars én patchkabelconfiguraties op; roep ze later exact terug.
  • Snapshots & Morphing: maak variaties van je patch en morp tussen deze snapshots met de Mood Wheels.
  • Analoge sound engine: volledig analoge VCO’s, filters, VCA’s en modulatie, maar digitaal bestuurd.
  • DAW-integratie: alle parameters kunnen via MIDI en je DAW in realtime worden geautomatiseerd.
  • Eigen modulaire ecosysteem: Warthog-modules ondersteunen Total Recall; reguliere Eurorack-modules kunnen fysiek worden geplaatst maar hebben geen recall.
  • Centrale Eenheid: touchscreen-module die opslag, communicatie en MIDI-naar-CV regelt.

Hardware

• Kast met ingebouwde audio-I/O, MIDI, USB en uitbreidingspoorten.
  • Modules zijn dual-layer (analoog + digitale besturing).

Adamsynths-Warthog-backside-1536x1024.jpg

Prijs

• €6.980 (introductieprijs, excl. btw).
  • €8.980 vanaf 1 januari 2026.

Zo, dat ziet er wel uit als een indrukwekkend muurtje gear :okdan: Het is dat ik niet van de modular ben, anders zou dit nog eens best een hoge GASfactor kunnen hebben.

Total recall Nap dit is je kans! haha geintje.. tis prijzig al zijn de specs van hun V(d)CO's in theorie indrukwekkend.. Ik vraag me af of hun losse modules ooit beschikbaar worden zelf, en dan hun power/cv/gate systeem met total recall in mn niftykeyz bouwen. Ik vind keys wel prettig in 1 case.

Mooi spul hoor, goede mix tussen eurorack en digitaal maar 't is niet goedkoop.
Wel leuk en innovatief dat ze dit op de markt brengen.

Nou wat ik begrijp is dat je wel kunt blijven patchen en dat zelfs nodig is. Maar dat je een goede patch kunt opslaan.

Back