Gloomy – Straight From The Source (McRib Anthem) ft. BrainRot Reels HACK THE FRAMEWORK

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Dames en heren, glitch-in-de-matrix-liefhebbers… welkom bij deze sonische ontmanteling.

Dit is Jan Gloomy :D met mijn nieuwste track, geboren uit de hypnotische mist van Brain Rot Reels en de ongrijpbare McRib-mythe. Duik in een wereld waarin geruchten over de vleesmaffia oplossen in binaire extase, waarin verdwijningen geen ondergang zijn, maar gewoon een code-reset.

Voel de 2.0-filosofie kloppen: alle chaos teruggebracht tot de ene pure Bron. Geen angsten, geen vleeshandel, alleen jouw geprojecteerde NPC’s die het decor schilderen.

Buckle up… de framework is aan het laden.

Luister, deel, repost of download gratis via “… More” op SoundCloud:

Volledig verslag op mijn blog:

En een behoorlijk indrukwekkende video op YouTube:

Geniet ervan :)

Gloomy

Brainrot.jpg

geboren uit de hypnotische mist van Brain Rot Reels en de ongrijpbare McRib-mythe. Duik in een wereld waarin geruchten over de vleesmaffia oplossen in binaire extase, waarin verdwijningen geen ondergang zijn, maar gewoon een code-reset.
Jan, ik heb geen idee wat je hier zegt :? , maar wat ik wel weet is dat het klinkt als een professionele track, in elk opzicht (sounds, mix, etc). :okdan:
De tracks die ik tot nu toe van je heb gehoord hebben altijd een prettig hysterisch drukke ondertoon. De waanzin van de moderne mensheid echoot erin door.

Verderrrr:
- Lekker gejaagd tempo.
- Die pratende maniakale stem met delay erop klinkt lekker losjes tegenover de sneltrein beat. Contrast opzoeken is altijd goed.
- Fan van die hoge geluidjes op 1.24.
- De Youtube vid kon ik als “lief-zijn-voor-diertjes-softie” :engel: niet zo goed naar kijken.

Groetjes, Dorian :doei:

Jan, ik heb geen idee wat je hier zegt :? , maar wat ik wel weet is dat het klinkt als een professionele track, in elk opzicht (sounds, mix, etc). :okdan:
De tracks die ik tot nu toe van je heb gehoord hebben altijd een prettig hysterisch drukke ondertoon. De waanzin van de moderne mensheid echoot erin door.

De McRib-sandwich, een seizoensgebonden vaste waarde bij McDonald’s USA, staat al lang symbool voor consumentenhysterie: hij verschijnt en verdwijnt als een geest in de machine. Gecombineerd met het verslavende scrollen door Facebooks “Brain Rot Reels”, korte video’s die de geest verdoven met eindeloze trivia en shockwaarde , vormen deze elementen het decor van moderne folklore. (zoek maar eens op)

De geruchten blijven hardnekkig: mensen verdwijnen, verstrikt in een schimmige “vleesmaffia”, waarna hun lichamen worden hergebruikt als bewerkt voedsel dat via wereldwijde ketens wordt verspreid. Je dakloze vriend verdwijnt, en plots voelt elke hap van een burger verdacht aan. Maar glijdt de wereld werkelijk af naar een kannibalistische chaos?

Mooie kritiek verder @Dorian Urac , dank je wel man, dat doet deugd te lezen op een zondagochtend.

Ik ben ook een echte dierenvriend, maar heb je ook wel de blog gelezen die erbij gepost werd?

thnx again, mijn vriend!

Gloomy :)

Ik word sedert enkele jaren ziek als ik vlees eet, vooral gehakt. Maar hoe of wat dan ook: maandelijke crave ik naar een lekkere Bacon Suppreme van de Quick, ook al werd dit onbetaalbaar. :beard:

maar heb je ook wel de blog gelezen die erbij gepost werd?
Oh, nee dus. Gemist tijdens het geconcentreerd luisteren naar je track.
In my defense: Op zondagochtend ben ik niet op z'n heldersts.

Hm, volgens m'n wederhelft ben ik eigenlijk nooit helder. Het is fijn toeven in dagdroomland :yamaha:

Ik ben ook een echte dierenvriend
Joepie!!! (maar daar ging ik ook vanuit hoor ;)

Back