Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Dames en heren, glitch-in-de-matrix-liefhebbers… welkom bij deze sonische ontmanteling.
Dit is Jan Gloomy
met mijn nieuwste track, geboren uit de hypnotische mist van Brain Rot Reels en de ongrijpbare McRib-mythe. Duik in een wereld waarin geruchten over de vleesmaffia oplossen in binaire extase, waarin verdwijningen geen ondergang zijn, maar gewoon een code-reset.
Voel de 2.0-filosofie kloppen: alle chaos teruggebracht tot de ene pure Bron. Geen angsten, geen vleeshandel, alleen jouw geprojecteerde NPC’s die het decor schilderen.
Buckle up… de framework is aan het laden.
Luister, deel, repost of download gratis via “… More” op SoundCloud:
Volledig verslag op mijn blog:
messagefromone.blog
En een behoorlijk indrukwekkende video op YouTube:
Geniet ervan
Gloomy
Dit is Jan Gloomy
met mijn nieuwste track, geboren uit de hypnotische mist van Brain Rot Reels en de ongrijpbare McRib-mythe. Duik in een wereld waarin geruchten over de vleesmaffia oplossen in binaire extase, waarin verdwijningen geen ondergang zijn, maar gewoon een code-reset.Voel de 2.0-filosofie kloppen: alle chaos teruggebracht tot de ene pure Bron. Geen angsten, geen vleeshandel, alleen jouw geprojecteerde NPC’s die het decor schilderen.
Buckle up… de framework is aan het laden.
Luister, deel, repost of download gratis via “… More” op SoundCloud:
Volledig verslag op mijn blog:
Unraveling the Meat Mafia Myth: A 2.0 Philosophy Perspective on Reality’s Code
This analysis reassures readers that organ trafficking and human meat mafias are “illusions of the matrix”, with nothing to fear in the grand design. We introduce the concept of Non-Pla…
messagefromone.blog
En een behoorlijk indrukwekkende video op YouTube:
Geniet ervan

Gloomy
, maar wat ik wel weet is dat het klinkt als een professionele track, in elk opzicht (sounds, mix, etc).
niet zo goed naar kijken.