Daft punk banger

Daft Punk gebruikte meestal ouwe disco loopjes die ze dan door de mangel haalde.
Er komt bij mij op insta regelmatig een gast voorbij die dat nog doet met outboard gear:

Laatst gewijzigd:
Daft Punk gebruikte meestal ouwe disco loopjes die ze dan door de mangel haalde.
Er komt bij mij op insta regelmatig een gast voorbij die dat nog doet met outboard gear:

echt? :P

zoiets als dit alleen moet er dan nog n musitronics mutator stereo filter met env follower lowpass en een ensoniq dp4 met phasor overheen? en een alesis 3632 compressor?(met nee niet sidechain, wie dat zegt kent de unit niet)

nee ja nee ja dat weet ik, hij heet zo omdat ik. drumrolll...........

daft punk - musique robotstem heb gesampled

en die blips zijn van

daft pnuk - rollin and scratching alive 1997

;-p

overigens heeft daft punk op homewerk echt wel n paar tracks zoals deze en thomas bangalter solo op roule label ook. (what to do & venture zijn tyfezz rauw)

Als je roept dat je een Daft Punk knaller hebt gemaakt is dat wel een beetje wat ik verwachtte.
Ik dacht dat je het misschien niet wist van die disco loops 😆
Maar lekkere track verder hoor 😉
nou het is dat die discso niet 3edcht knalt in vergelijking met bijv rolin n scratching hehe

Leuk, maar wel n beetje bijdehand haha.
Hij heeft de verkeerde mixer en de verkeerde filter zowel de electrix als de akai

"original gear" :P

Back