Nicolas 2000
It's a household name
Om even serieus op het topic in te gaan: bij mij hielp 10 jaar lesgeven in het Engels. Niet zozeer met het accent misschien, maar het komt wel vlotter uit je mond en dan klinkt het ook natuurlijker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, je moet niet Engels zingen, je moet ook Engels denken.Om even serieus op het topic in te gaan: bij mij hielp 10 jaar lesgeven in het Engels. Niet zozeer met het accent misschien, maar het komt wel vlotter uit je mond en dan klinkt het ook natuurlijker.
. <------ "Oh mio Dio!"
Io Sono VivoooooooooooIn de gabber/hardcore scene heb je toonaangevende italianen (gehad) welke soms hun eigen samples inspraken, ook erg aandoenlijk, zelfs met een berg distortion er overheen.
Regelmatig gebruikten ze juist NL mc's om samples in te laten spreken.
Maargoed, dat kan ik verstaan, beter dan het italiaans wat nog spaarzamer soms ergens verwerkt zat, want ik kom niet verder dan "pizza hawai". <------ "Oh mio Dio!"
![]()
enne...spreek je "ambiance" dan uit op zijn Frans (dus quasi-stille "n") of op zijn Hollands ("ambiaNce")?Ik zal een harmonium traporgel gebruiken voor het b-kantje: Nicolas trapt door.
Ambiance!
Ja woorden zoals schoen en schuur is altijd garantie voor vermaak wanneer een Engelsman Nederlands leert.Om het goed uit te spreken moet je soms. Nieuwe klank bewegingen leren.
Zoals een NL 'G' ook niet voor iedereen weg gelegd is.

Sorry, but dat heeft absolutely geen place in mijn mindsetMisschien moet je vaker onzalige en onnodige vernederlandste Engelse woorden als"producen" gaan gebruiken.
Ook heb ik wel eens een Belgische ergernis gehoord van hoe Hollanders `sjudoorans` uitspeken. Wat zou daar mis aan zijn? De appeltjes-van-oranje maar dan in het Frans.Je spreekt het uit als een Nederlander die het op z'n Frans probeert uit te spreken maar daar hopeloos in faalt. Ambusjans!

De uitspraak.Ook heb ik wel eens een Belgische ergernis gehoord van hoe Hollanders `sjudoorans` uitspeken. Wat zou daar mis aan zijn?