Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

luistert er waarschijnlijk toch geen hond naar

Om eerlijk te zijn had ik lekker zitten pielen aan knopjes en geluiden onder invloed van wijn en wiet na nieuwjaarsdag. Dat is vaak geen goed idee, en dat bleek ook hierDe hond is er
Ja, hij's drukker geworden met superveel riedeltjes. Ik zou zeggen: "je moet het maar kunnen", maar deze hoeveelheid aan geluiden hou ik geen half uur vol.
Succes ermee!

Jep, heel erg mooi gemaakt. Ken je de Nederlande Euphorica, de GOA producer?
De beste van Holland als je't my vraagt. Als je wil stuur ik je een dropbox file met 1.65 gB aan Euphorica-materiaal.
Microsoft OneDrive
1drv.ms
Ik ga hiervoor een apart topic aanmaken ook. Corné mag nooit verloren gaan.
Ah, je kunt hem goed gebruiken als referentietrack.
Succes!
Gloomy![]()
Maarrrrr... heb er de muziek ff niet zo goed voor mij bij de geest. Moet ik weer eens ff wat van opzetten. Van het weekend eens doen. Thnx!Hij is iets te schel voor mij. (onder de koptelefoon).
Maar ben verkouden, mogelijk dat dat er iets aan bijdraagt.
Vette vocal trouwens. Die annabelle.

Gaat uitkomen dus!!!!!!!gefeliciteerd!Ik kan mooi nieuws melden: deze track is samen met nog 2 nummers (' A Ming da Sha'eh & If I was an Atromic Carpet (staat op m'n Soundcloud met de titel ' Namidia' nog) als demo enthousiast onthaald door Zenon RecordsGaat uitkomen dus!!!!!!!
Thanks!gefeliciteerd!