Gloomy – What Ends Keeps Playing (12 Inch Butterfly Original) [Acid]

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Ik heb altijd een witte vlinder en het cijfer twaalf geassocieerd met mijn overleden zus.
Ik heb net een nieuwe track afgerond, een verwijzing naar de klassieke maxi vinyl single.

Pas later besefte ik dat twaalf niet zomaar een getal is.
Het staat voor cycli, voltooiing en herhaling. Dingen die eindigen, maar niet verdwijnen.

Deze track is geen boodschap. Het is een rotatie.

Welkom bij What Ends Keeps Playing (12 Inch Butterfly Original)

Gratis download op SoundCloud wanneer je klikt op “…Meer”:

Ook met visualisatie op YouTube:

:dj:

#HoogMoraalGehalte 8o)

Nice! Mooie break ook.
De acid vibes brengen me een beetje naar eind 80's/ begin 90's

Nice! Mooie break ook.
De acid vibes brengen me een beetje naar eind 80's/ begin 90's

Ja, dat zit me wat ingebakken. Belgische New Beat (o.a.) thnx a heap @Dozart

Hier, dé Acid-knaller van the '80s:

Acid Rock.jpg

en zo heb ik nog staan dansen, Hollandse discotheken veroveren met New Beat :) :

:o:

:D

Ik heb heel mooie kritiek op deze track gehad. Hij zet me in de goede richting, mijn dag is weer goed :)

“It’s all about expansion.” m@

Breaking and rebuilding... Wise words!

Breaking and rebuilding... Wise words!

Thnx! Ik heb ooit 2 jaar in een TG (Therapeutische Gemeenschap) gezeten, soort afkickcentrum (van de heroïne) in mijn geval en daar was dit hun grondmotto :)

Heeft blijkbaar gewerkt. :D

Thnx! Ik heb ooit 2 jaar in een TG (Therapeutische Gemeenschap) gezeten, soort afkickcentrum (van de heroïne) in mijn geval en daar was dit hun grondmotto :)

Heeft blijkbaar gewerkt. :D
Uiteraard want vanuit dat principe is de waarheid geworden. ;)

Try me! :beard:
Iets is pas onvolkomen ten opzichte van perfectie. Een ei moet breken wil het kuiken ter wereld komen. Soms bouw je een nummer, vind je het niet goed genoeg, breek je het af en herbouwt. Zo moest de fysieke tempel afgebroken worden om te wijken voor de tempel die begin noch eind heeft. Dus er kwam iets beters voor in de plaats toen het eerste werd afgebroken. Een geestelijke tempel die voor eeuwig blijft en er al vanaf het begin was maar verborgen als een schat. Immers, een tempel die niet afgebroken kan worden heeft begin noch eind.

Jeps, zo voel ik het ook. Mijn 2.0.-filosofie herleidt tot iets begrijpelijk. Thx a heap @Dilago , we werken hard aan de heropbouw.

Jij ook veel succes.

Jan.

Back