Noodle

Otlen

Lid
Nog een noodle. Zitten paar foutjes in nog.

Attachments

• naamloos.mp3
    6,1 MB
Ja dit is geen track natuurlijk en hoort hier dan ook niet thuis.
Er was geloof ik ooit een aparte noodle sectie op het forum maar die hebben ze uit ellende maar weer weggehaald :D

Trance achtige noodle. Kende de term noodle voorheen niet. Ik gebruik de pc alleen voor op te nemen. Uit ableton live kom ik niet wijs.

Attachments

• trance achtig.mp3
    6,1 MB
Ja dit is geen track natuurlijk en hoort hier dan ook niet thuis.
Er was geloof ik ooit een aparte noodle sectie op het forum maar die hebben ze uit ellende maar weer weggehaald :D
Tijd voor een nieuwe noodle sectie dan of niet?

Dansbare noodle?

Attachments

• hit that dancefloor.mp3
    11 MB
Variatie op die hierboven.

Attachments

• hit the dancefloor with a filter.mp3
    5,5 MB
Heb weer eens wat genoodled. Alleen hardware. PC alleen voor opname met Audacity.

Attachments

• dance with me bb.mp3
    7,7 MB
Variatie op die van hierboven. Ipv akkoorden heb ik er een arpeggio van gemaakt. Op het laatst vergeet ik de baslijn te transponeren gelijk met de arpeggio.

Attachments

• mellow noodle1.mp3
    7,1 MB
Moet er eigenlijk nog wat pads en een melodie onder zetten. Kijken of me dat lukt om op te nemen met audacity terwijl hij afspeelt. Wordt wellicht vervolgd.

Heb er een pad onder gelegd met een beetje melodie. Volgens mij is hij wat uit de tune tov de rest maar ik doorgrond de spectralis nog niet helemaal. Maar ben al blij dat er geluid uit komt als ik hem met een keyboard bespeel.

Attachments

• soft noodle1b.mp3
    7,2 MB
Ik denk dat veel leden afhaken om te luisteren door de hoeveelheid updates dat jij post, je gaat geen feedback krijgen, tenzij je't aankondigt dat ie af is en klaar voor release. Merk je toch zelf. Succes!

Gloomy :)

Back