Forse kortingen bij Wave Alchemy

bombario

Gepokt en gemazeld
Wave Alchemy heeft Winter Sale. Alles is fors in de aanbieding, waaronder de geweldige plugin Triaz met 50% korting. Ook kun je alle sample libraries kopen met liefst 95% korting.

Heeft Triaz meerwaarde als je XO en Atlas allebei al hebt of doet het ongeveer hetzelfde?

Ik vind hem wel flink beter. Meer kanalen, makkelijker te editen, fantastische presets, extension packs en ingebouwde effects etc. Sinds ik Triaz heb gebruik ik XO zelden meer. Maar ze hebben ook een light versie he, kun je hem uitproberen.

Hier een triaz gebruiker, ik heb 'm een jaar of al langer terug voor de volle mep gekocht en als je die nu voor de helft kan kopen moet je dat doen.
Ik vind 'm zo veelzijdig en goed, ik denk dat er geen betere drum vst is op de markt, die is helemaal je geld waard.

Met deze code ane2315r krijg je nog extra korting. Bijvoorbeeld op de Ultimate Bundle van 149 pond scheelt dit nog 22,35 pond extra.

Mocht je eerder iets gekocht hebben bij Wave Alchemy, vergeet dan niet je Wave Wallet in je account te checken. Kan weer net een paar pond schelen.

Nu bij Native Instruments is Wave Alchemy The Everything Bundle (oa Triaz) met dikke korting te krijgen (193 euro ipv 1100). Is dat wat of doen ze dat om de zoveel tijd? Ik begin met dat in de box spul maar als je oppast heb je binnen de kortste keren tientallen GBs aan stuff die je nooit gebruikt, en ben je toch een paar honderd euro lichter.

Het is heel goed spul en Triaz is geweldig als je zelf beats wilt maken. Die andere drumtools ook trouwens en ze komen met gigs aan haarscherpe samples en preset-beats die je met een druk op de knop kun shuffelen. Ik heb ook XO van XLN Audio, maar Triaz is beter. De beats uit de add-ons zijn ook knap geprogrammeerd en inspirerend.

Voor 193 euro krijg je heel veel waar voor je geld. Maar ik zou wel eerst testen of dit bij je workflow past. Wil je met loops knippen en plakken in bijvoorbeeld Live, dan heb je hier minder aan. Je koopt echt virtuele Grooveboxes met een karrevracht aan samples en patterns die je volledig naar wens kunt aanpassen.

Trouwens, tientallen gigs is het niet. Dat zijn die Kontakt-libraries die je zelden gebruikt 😊 Volgens mij is de standaard library voor Triaz 3 gig groot.

Back