Dankje Danny! Heel tof om te lezen.
Dat van Thomas Bergersen wist ik, vandaar dat ik zijn naam ook noemde, haha.
Maar ik heb daarentegen weinig van TSFH geluisterd, zo bedoelde ik het meer.
De reverbs zijn eigenlijk gewoon van ValhallaRoom en de plugin-versie van de Lexicon reverb (dus niet het ecchie

).
Maar ik doe vaak nog wel wat truukjes om het galm wat levendiger te maken.
En om je laatste vraag te beantwoorden... de synths waren geloof ik van de Prophet (maar wederom de plugin-versie),
gelayerd met een heleboel andere sounds. Choirs/Pads/Strings uit kontakt banks enzo, gelayerd om ze voller/realistischer te maken etc.
Drums programmeer ik met EZDrummer, omdat ik niet echt een drummachine (nog) heb.
Ik neem alles op/mix/produceer/master (etc.) in FL Studio.
Ik heb nog maar net mijn eerste echte hardware synth (Hydrasynth Explorer), maar die is nog niet echt gebruikt in een track.
Verder gebruik ik wel eens mijn kleine keystepje om dingen in te spelen, maar die werkt niet zo lekker als de Hydrasynth, haha.
Ook heb ik afgelopen jaar een JD-8 (boutique) gekocht, maar daar zit ik vaak technisch veel mee te kloten waardoor die meer
aan het verstoffen is dan dat die gebruikt wordt.
Ik hoop op een dag wel, net als jij (als ik het goed lees), een DAW-less puzzelaar te worden.

Maar ik oefen nog met inspelen, dagelijks een beetje, en daarnaast nog met mijn setup om minder met m'n DAW uiteindelijk te gaan
(wel voor opnemen uiteraard). Momenteel ben ik ook veel aan het experimenteren met hoe ik mijn setup het beste kan laten werken
voor me.
Nogmaals bedankt voor je reactie!