Vraag ivm Ferrofish 16 MX

ipaqlinux48

Nieuwkomer
Beste,

Kan ik de 32 ADAT channels, via de 4 afzonderlijke ADAT inputs op het toestel, en de 16 analoge channels samenvoegen zodat ik in totaal 48 channels ter beschikking heb over madi?

Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ik gebruik hem niet zo, dus vandaar mijn reservering.

Als je twijfelt, de klantenservice van Ferrorish is echt uitstekend, dus ik zou ze zeker even een mailtje sturen - dan weet je het zeker.

Dat lijkt mij geen probleem.

Op mijn Ferrofish A32Pro heb ik 32 analoge inputs + 32 ADAT inputs parallel (richting Dante of MADI), dus ik vermoed dat dit bij de Ferrofish 16 MX gewoon vergelijkbaar is (maar dan met 16 ipv 32 analoge inputs).

Met behulp van een patch-matrix kun je ze in groepjes van 8 kanalen patchen (direct op de hardware of via de RemoteFish software). Hier een plaatje van hoe mijn 32 analoge inputs en 32 ADAT inputs als 64 Dante-outputs verstuurd worden.

Houdt er wel rekening mee dat dit alleen op 48 KHz kan, want op 96 KHz zal je beschikbare aantal ADAT-kanalen halveren.

IMG_8495.JPG
Screenshot 2026-01-14 at 07.14.17.png

Ik kwam dit plaatje van de Ferrofish 16 MX op het internet tegen en die lijkt te bevestigen wat ik hierboven schrijf. Dezelfde patch-matrix, maar een ander aantal kanalen. Je hebt dus 16 analoge en 32 ADAT inputs! 👌

1768371507114.png

Laatst gewijzigd:
Back