Het gaat met dus echt om het papieren boekje zoals die bij de drumcomputer werd geleverd. Mocht je alleen de voorkant kwijt willen/kunnen door die af te scheuren, dan ben ik daar ook al heel blij mee.
Puur uit nieuwsgierigheid , maar waarom zou alleen de voorkant ook goed zijn en waarom zou iemand die van een compleet boekje willen afscheuren?!
Of beter gezegd wat heb je aan een los afgescheurd velletje?
Puur uit nieuwsgierigheid , maar waarom zou alleen de voorkant ook goed zijn en waarom zou iemand die van een compleet boekje willen afscheuren?! Of beter gezegd wat heb je aan een los afgescheurd velletje?
Ha, ja ik snap dat het een rare vraag is. Ik vind die voorkant dus echt te gek, die wil ik ergens gaan ophangen. Ik vind de grafische vormgeving van de DR-110 erg goed en dat zinnetje 'The Doctor Rhythm Dr-110 is a fully programmable rhythm machine' is wat mij betreft ook pure poëzie. Ik heb het boekje thuis, maar de voorkant is er vanaf gekomen. Op zich helemaal niet erg omdat ik er wat mee wilde doen, maar vervolgens ben ik dat voorkantje kwijtgeraakt.
Ik snap ook dat iemand niet zomaar in z'n manuals gaat scheuren, maar mogelijk is er iemand die dat gewoon prima vindt. Proberen kan altijd.
Als ik het me goed herinner is er ook een platenhoes van iets van Unit Moebius of I-F met die symbooltjes van de 110.
En het laten printen? Ik ben vormgever vanuit huis en kan het eventueel zo opmaken in Illustrator.
zo wil ik al jaren een keer een tshirt laten zeefdrukken met het CLAP symbool van de DR110 erop.
En het laten printen? Ik ben vormgever vanuit huis en kan het eventueel zo opmaken in Illustrator.
zo wil ik al jaren een keer een tshirt laten zeefdrukken met het CLAP symbool van de DR110 erop.
Kan wel, ja. Ik wil het dan wel zoveel mogelijk op hetzelfde soort papier hebben. Het is gewoon net jammer van die voorkant die kwijt is, die was ook precies goed oud geworden, dat gaf er ook wel sjeu aan.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.