Gloomy - Al-kuhl (met een papje... kots)

Ik vind de track Al-Kuhl (cool) :D
En ja, het is me een middel eigenlijk hè. Wat zomaar overal vrij verkrijgbaar is. Maar ondertussen....

Maar ik lust 'm zelf ook wel op z'n tijd. :mega:

Stapje verder denk ik dan ‘ontsnappen en niet meer willen voelen’ - als je de hoeveelheden genuttigd spul wereldwijd dagelijks ziet is er heel wat mis in de wereld. Valt daar iets aan te doen? En wat als je de beperkingen wegneemt… iedereen een revolver geeft met een kogel… hoeveel wordt er dan nog genuttigd na 14 dagen? Waarom wil de medische en politieke wereld dat we 100plus worden,om ons dat tot 80 te laten werken terwijl velen roesmiddelen nodig hebben om t in hemelsnaam al te halen tot ergens mid 20 30 40 enz. Wijsmakend dat we vrij zijn en leven een geschenk is. En als je dat niet voelt ben je ziek en moet je aan de pillen.

Religie dan maar bij ellende? God is opium voor het volk?

Of toch maar weer je totaal verdiepen in het draaien aan de knoppen van een compressor en helemaal je laten ontvoeren om erna te ontdekken dat ie op bypass stond. 😉

Ja, soms denk je diep na over alles…
om dan gelukkig te merken dat de compressor op bypass stond }:|
Misschien was het geluid al goed.

Ik vind de track Al-Kuhl (cool) :D
En ja, het is me een middel eigenlijk hè. Wat zomaar overal vrij verkrijgbaar is. Maar ondertussen....

Maar ik lust 'm zelf ook wel op z'n tijd. :mega:

Ja, idd. Bvb Duvel is niet slecht, maar ik drink er nooit twee of drie, want dan kan ik de gemoederen niet bedaard.

Thnx voor je leuke feedback, beste @Dozart :okdan:

Back