Pleinvrees
Ingeburgerd
Hallo allemaal!
Mijn naam is Tim, online vaak Pleinvrees
ik ben 21 jaar oud en nieuw op dit forum.
Ik ben lid geworden van dit forum omdat ik een klein jaartje een behoorlijke obsessie met synthesizers heb gekregen (zaadje geplant door Legowelt/Smackos)
Ik luister allanger met veel plezier naar Electronische muziek uit Den Haag (IFM en alles wat bij die kring hoort) daarnaast luister ik graag naar Klein Orkest, Spinvis, Elly en Rikkert en nog veel meer
Ik heb in de echte wereld eigenlijk helemaal geen vrienden, ik ben schitzotypisch dus mensen vinden mij snel vreemd. Ik hoop op dit Forum wellicht mensen te leren kennen en natuurlijk veel meer over synthesizers te weten te komen.
Daarnaast vertrouwde ik de synth verkoop op marktplaats nooit helemaal, dus hoop ik hier wellicht mijn eerste stukjes gear in handen te krijgen.
Groet lieve mensen,
Pleinvrees
Mijn naam is Tim, online vaak Pleinvrees
ik ben 21 jaar oud en nieuw op dit forum.Ik ben lid geworden van dit forum omdat ik een klein jaartje een behoorlijke obsessie met synthesizers heb gekregen (zaadje geplant door Legowelt/Smackos)
Ik luister allanger met veel plezier naar Electronische muziek uit Den Haag (IFM en alles wat bij die kring hoort) daarnaast luister ik graag naar Klein Orkest, Spinvis, Elly en Rikkert en nog veel meer

Ik heb in de echte wereld eigenlijk helemaal geen vrienden, ik ben schitzotypisch dus mensen vinden mij snel vreemd. Ik hoop op dit Forum wellicht mensen te leren kennen en natuurlijk veel meer over synthesizers te weten te komen.
Daarnaast vertrouwde ik de synth verkoop op marktplaats nooit helemaal, dus hoop ik hier wellicht mijn eerste stukjes gear in handen te krijgen.
Groet lieve mensen,
Pleinvrees

ik weet alleen niet of dat de slimste eerste aankoop zou zijn. Ik zit op dit moment zelf aan een goedkope yamaha of casio te denken, DX100 of iets in die richting. Heb jij nog aanraders?