Mike Huckaby Norm Talley Deep House

lloydwebster

hans werrekmeester

Is n dag oude demo, maar ik vind m sexy. komt nog wel iets van een melodie bij echter, moet het wel zo'n ijzersterke melodie zijn om het niet te verpesten en die heb ik nog niet.
Was nog aan t kutten met n B-stukje, die is wel nice maar zit er niet in.

(Overigens omdat ik hem op mn 1010music nanobox tangerine had gemaakt en eigk in de sequence verkeerd, want bij play begint eerst bar2 en daarna bar1, kwam ik dus per toeval
erachter dat als ik de sequence ipv 2 bars 1bar deed(en hij dus de 1e bar loopt) hij best onheilspellend is, want initially had ik de track zoals @ 1m16s

Heerlijk, net als al je andere filmpjes op YT! Er gaat denk ik veel tijd zitten in het preppen van je samples voordat je ze in de Tangerine upload? Ik vind het stukje met die vocals en chopped chords ook wel wat weg hebben van early Matthew Herbert (en dat is een compliment).

Heerlijk, net als al je andere filmpjes op YT! Er gaat denk ik veel tijd zitten in het preppen van je samples voordat je ze in de Tangerine upload? Ik vind het stukje met die vocals en chopped chords ook wel wat weg hebben van early Matthew Herbert (en dat is een compliment).
Oe dat is nice ja, herbert is n king!

Concerning je vraag; eigenlijk helemaal niet haha. alhoewel het ligt er aan hoe je er naar kijkt. Ik heb een aantal samplepacks die ik wel gebruik, maar over het algemeen sample ik vooral van mn vintyl collectie. Losse samples of drumloops in het begin van tracks, die ik dan of in slices chromatisch chop, of per sound. En al die tracks zoeken over de jaren heen sit wel wat tijd in haha.Belangrijk is wel dat alles goed matcht, en als je dat lukt dan klinkt het vrij snel goed bij elkaar :)

Lekkere groove. Het kleine vocal stukkie is aanstekelijk. Ik zou er niet al teveel meer aan doen, het is al lekker zo.

Heb hem toch ietsjes uitgebreid en gefinetuned ^_^ die soort van toms waren namelijk vals oid en wilde de overgang naar de chords wat soepeler en gevarieerder, alsook iets extras nog.
maar das dus n pad geworden en een klein pianootje en wat fx dingetjes
deze is ewl 96kbps

Heb hem toch ietsjes uitgebreid en gefinetuned ^_^ die soort van toms waren namelijk vals oid en wilde de overgang naar de chords wat soepeler en gevarieerder, alsook iets extras nog.
maar das dus n pad geworden en een klein pianootje en wat fx dingetjes
deze is ewl 96kbps

my bad dees is et enne 303 berichteeeee!!!!

Laatst gewijzigd:
klopt, kwam ik ook achter met mn headphone, probeer m weg te werken, maar lukt niet helemaal, heb je tips?
Eerst kijken welke sample of combinatie van samples het veroorzaakt. Als het in 1 sample zit, is er weinig aan te doen. Als het alleen kraakt als je meerdere samples afspeelt, kan het gewoon teveel zijn en kun je met EQ of levels het oplossen.

Nou ik weet niet wekl kraakje je bedoelt, maar wat ik bedoelde zat in die chords. heb t gesampled van een bron maar weet niet meer welke, maar zal wel eits vanm vinyl zijn geweest. en omdat ik die chord opnieuw inspeel zit het naturlijk in elke sound. Je hoort t vooral in die break rond de 1e minuut.

Echter bij die versie die ik later heb gepost hier is het enigszins weggehaald en hoor je t niet meer. Ik vind alleen die chord een stuk minder mooi geworden ofzo, maar kan ook door de harmonizer komen. alleen zit die er door mij met mn stomme kop ingebrandt omdat ik de demo versie van izotope had en dus had geresampled hehe

Back