Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vind zelf dat hij nog net wat te boxy is. Ben bezig met een versie waar net iets meer uit het lage midden wordt gehaald om net wat meer ruimte in de mix te krijgen.
Tonal balance 2 was even gratis vorig jaar, maar die izotope plugins zou ik nooit los kopen, het zit ook in de music production suite en die is vaak in de aanbieding, ik had deze voor 160 euro ooit eens, stampvol met plugins. Echter is het wel de vraag wat er gaat gebeuren met NI en Izotope nu ze aan het randje van failissement zitten.Oeh, Tonal Balance Control 2 ziet er goed uit. Maar wat een prijs: 219,-
Erg duur.
Ook even Master Magic bekeken, maar dat lijkt mij meer een automatische EQ. Klopt dat @e-Gloomy-nations ?
Ook even Master Magic bekeken, maar dat lijkt mij meer een automatische EQ. Klopt dat
Ik denk dat dat nog iets van vroeger is. Toen werd een track gekozen door een label om te releasen. Daar zat dan een element/filter in van: anderen vinden deze track goed genoeg om uit te brengen. Momenteel is releasen vaak net zoiets als je eigen track op Soundcloud zetten maar dan op Spotify. Mijn track is gereleased zegt dan net zoveel als: mijn track staat op Soundcloud.Nog een vraagje daarover trouwens. Ik zie ook de "Releases" forum groep. Post je daar opnieuw je track in zodra je 'm voor het grotere publiek released?