Hapfac - To The Top

Haha, wat cool @e-Gloomy-nations . Welke radioshow? Waar/hoe kan ik het luisteren?
Nou, en dan nog net op de valreep een laatste versie met een bass upgrade. Heb even wat zaken uitelkaar getrokken, waardoor ik de bass beter kan masteren. Ben benieuwd of je deze nog radio-waardiger acht ;) Iets minder luid, maar meer dynamiek.

Woensdag 19:00h CET op www.radiobullet.nl

De Gloomy's Fora Parade.

De site stelt niet veel voor, maar 4 x weeks brengt Gloomy daar verandering in:

:dj:

Thanks @e-Gloomy-nations voor het draaien! Leuk programma ook!
Hoorde wel dat de bass erg overstuurde. Wordt er nog wat aan het geluid gedaan voordat het bij de mensen door de speakers galmt?

Erg misschien, maarrrr... heb weer een nieuwe versie gemaakt. Moet me een keer gaan lukken! :)

bwhuuhh... SoundCloud denkt dat ik 'm gejat heb???
Ze zeggen dat het dit nummer zou zijn: Give Me A Sign (Remady Special Remix)
Mijn nummer is offline gehaald :(

Wordt er nog wat aan het geluid gedaan

Ja, ik trek iedere track door een normalizer (-01dB). En taggen natuurlijk.

Mijn nummer is offline gehaald

Gewoon betwisten met een goed uitleg, dan ben je direct terug online.

Ja, was een leuke show, dank jullie wel allemaal!

Succes @Hapfac !

Glooms :)

We're back!

Track staat weer online met de verontschuldigingen van Soundcloud :)

En dan ook meteen hierbij de (denk ik) uiteindelijke versie, met een veel betere balans:

Als je'm binnentrekt in Audacity zie je nog dat hij minder compressie kan gebruiken, maar ik vind dit een superleuke plaat, daarom ga ik heb nog es opnieuw draaien op mijn verjaardag, de 25ste.

Je staat als zesde genoteerd.

GREAT TRACK3.jpg

Nou, nu echt de laatste versie gemaakt. Niet omdat hij niet beter kan, maar omdat het ook een keertje klaar moet zijn. ;)
Vooral aan de low-end gewerkt. Hoorde tijdens de uitzending nogal dat de bass overstuurde, dus nu getest op: Adam T7V monitors, BeyerDynamic DT-900 Pro X koptelefoon, Sony SRS-X2 BT Speaker, Sony SRS-XB23, JBL Tune 800BT, JBL Tune 230NC TWS en in een Skoda Karoq. :)

Deze ga ik doorzetten naar Spotify

Back