• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Meanwell GSM90A19-P1M power brick (2) voor konstant lab eurorack voeding

Prijs
40 Euro
Conditie
Nieuw

panic

Ingeburgerd
Eurorack DIY project liep niet helemaal zoals voorzien. Ik bied 2 meanwell Meanwell GSM90A19-P1M adaptors aan, volledig ongebruikt.
Deze biedt oa konstant lab aan als power brick voor hun Seventy power supply voor eurorack, maar gaan ook perfect voor de Hammer (gecheckt bij Konstant Lab, als je weinig tot geen 5V gebruikt, is ie hier ook geschikt voor).
Ik heb eveneens 2 inlet panels van Konstant labs.

Als je geïnteresseerd zou zijn, reageer best snel, anders gaan ze nog terug naar Konstant Lab volgende week (maar als er hier iemand blij mee zou zijn, is dat denk ik voor iedereen handiger).

Kost nieuw bij Konstant lab 60 euro (zonder de panels), 40 euro lijkt me redelijk?

Back