frrsstks! - ̶j̶o̶z̶e̶f̶a̶l̶e̶k̶s̶a̶n̶d̶e̶r̶p̶e̶dr̶o̶- aka een ruizig pluisje epische texturale drones

japinsky

Ouwe rot
lima, peru soms ook in de limburg met pa in de oto
gemaakt met esoterische algoritmes van Ircam, Parijs
aangevuld met laagjes gitaar, bas & een vleugje noise

for fans of {

gastr del sol
oneohtrixpointnever
quade
balago
tortoise
musique concrète
autechre

... vul zelf aan

}

aha, no, dat is deel van een app, audiocopy , field recording applicatie voor op de telefoon,
daarna kan je de opnames sharen op het internet (soundcoud, youtube, e.d. ) maare volgens
mij kan je dat ook doen via touchdesigner, max/msp, pd, et cetera of zelfs processing ...

aha, no, dat is deel van een app, audiocopy , field recording applicatie voor op de telefoon,
daarna kan je de opnames sharen op het internet (soundcoud, youtube, e.d. ) maare volgens
mij kan je dat ook doen via touchdesigner, max/msp, pd, et cetera of zelfs processing ...

Aha.
Ik heb ooit wel iets met Davinci in elkaar geknutseld, maar dat vond ik er niet zo mooi uitzien uiteindelijk.

a whole other cookie,

versie 4 is uit

crumar trilogy aan toegevoegd
gitaar af en toe wat meer warmte, variatie formeel gegeven,
alsook nog méér ruis & musique concrète, voor de liefhebbers !

vooral veel geëxperimenteerd met 'nieuwe' software als reaper
fl studio, renoise, online gameconsole sound generators, Bfxr. Make sound effects for your games.
had ook mijn goeie ouwe ER-1 kunnen gebruiken hiervoor, maar als internaut ben k altijd op zoek naar nieuwe shit
datk nog niet gebruikt heb ^ ^ ...
soundThread & dan uiteindelijk toch i ableton gezwierd

Laatst gewijzigd:
Heel mooi, duister met goeie scapes en drones. Maar als je echt professioneel wil overkomen, zou ik toch wat doen aan dat abrupt einde.

Me like!

Grtz

Gloom :)

Heel mooi, duister met goeie scapes en drones. Maar als je echt professioneel wil overkomen, zou ik toch wat doen aan dat abrupt einde.

Me like!

Grtz

Gloom :)
alee man, dat is juist éen van de climaxen van mijn puur sonorisch stukje poëzie ... hopen muziek die plots uitgaan, POEF ! denk aan david lynch van de ene scène op de andere, abrupte overgang (maare ok toch merci voor te luisteren :) )
ik vind het nog net iets te poppy, versie 5 komt er zeker aan ...

het doet me denken aan die ene keer dat ik optrad in kafe de roojen hoed in de kempen op de baan tussen oud turnhout & gewoon turnhout denk ik
was ook met majestueuze climax bezig, toen plots ... dikke POEF !
geen geluid meer . ... . . ???! ! ! ?? ? ? ??

iedereen dacht plomb ( zekering voor de nederlandies !) gesprongen
maar neuj, vreemd het licht brandde toch nog enzo

blijkbaar waren ze toen in de kempen niet zo voor vernieuwende radicale transcendentale muziek
had iemand beslist om gewoon de stekker uit te trekken & laf weg te stappen ...

nooit meer teruggezien

1 dikke POEF !

goeie pintjes wel !

das rock n roll man ! toen konda nog, waar kunt ge tegenwoordig optreden
nerges

Back